drakar är det bästa som finns funderar på att täckahela högra aceln med nåt så jag sammanfogar dom 2 jag hra och tar bort en del av den gammel modiga taggtråden
mm fundera på en som täcker hela høger överarm från armbågen å upp å som går ner lite p bröstet på fram sidan å lite på skuldran bak,,,,, finns en del snygga sånna på stanleys tattoo shop i galleriet :-)
mm fundera på en som täcker hela høger överarm från armbågen å upp å som går ner lite p bröstet på fram sidan å lite på skuldran bak,,,,, finns en del snygga sånna på stanleys tattoo shop i galleriet :-)
den tribalen med blommorna bak va riktigt grym sånt stuk ja vill ha men inte en tribal är mer för drakar å så svarta moln i bakgrunden,, ja du vet vilka ja menar,,,,
hur många sittningar tar en vanlig tribal tatuering föresten?
hehe jo vi gör "steve O " storlekar oxå även kallat ryggtavlor finns endel under mitt gallleri "Mattes bilder"
vanlig tribal....hm ja de e olika från person till person men allt från 1500 och uppåt ,alla har olika defeitioner på mormal haha man brukar lägga linjer + spetsar första sittningen sen 2:a så fyller man.
Tatueringar är ju bara sååå snyggt. Har själv gjort några stycken, är uppe i 7 nu tror jag... Men inga direkt tribaler. Tycker tribaler är riktigt fint, men drakar är en stor favorit Och självklart har jag gjort en Playboy Bunny och lite annat stort å smått... Och gott