3908
Sök

Bild på Scania grip tatuering

Chef
103 Inlägg
8 augusti 2006
HAH! e sugen på en till ja (min e den ja har som avatar), har lust på en i japansk stil me lite färger tycker dom e tok snygga särskilt drakar....

mycket vill ha mer............................

Habere Unum Acceptabilis Dies!

914 Inlägg
8 augusti 2006
drakar är det bästa som finns funderar på att täckahela högra aceln med nåt så jag sammanfogar dom 2 jag hra och tar bort en del av den gammel modiga taggtråden tongue

Chef
103 Inlägg
9 augusti 2006
mm fundera på en som täcker hela høger överarm från armbågen å upp å som går ner lite p bröstet på fram sidan å lite på skuldran bak,,,,, finns en del snygga sånna på stanleys tattoo shop i galleriet :-)

2 103 Inlägg
9 augusti 2006
Trådstartare
matte778 skrev:
mm fundera på en som täcker hela høger överarm från armbågen å upp å som går ner lite p bröstet på fram sidan å lite på skuldran bak,,,,, finns en del snygga sånna på stanleys tattoo shop i galleriet :-)

hehe såna har man gjort ett par st finns bla 1 helarm på min hemsida/studio
under "mattes bilder"
http://hem.bredband.net/matte-pain
Senast redigerat av Pain940 (19 augusti 2006)

Chef
103 Inlägg
9 augusti 2006
den tribalen med blommorna bak va riktigt grym sånt stuk ja vill ha men inte en tribal är mer för drakar å så svarta moln i bakgrunden,, ja du vet vilka ja menar,,,,

2 103 Inlägg
19 augusti 2006
Trådstartare
AkkE skrev:
gör ni även stora tatueringar som jackass steve-o har på sin rygg av sig själv? tongue

http://www.gabe-g.com/images/photos/Steve-O.jpg

bara en riktigt nyfiken fråga hehe big_smile

hur många sittningar tar en vanlig tribal tatuering föresten?

hehe jo vi gör "steve O " storlekar oxå även kallat ryggtavlor finns endel under mitt gallleri "Mattes bilder"

vanlig tribal....hm ja de e olika från person till person men allt från 1500 och uppåt ,alla har olika defeitioner på mormal haha tongue
man brukar lägga linjer + spetsar första sittningen sen 2:a så fyller man.

60 Inlägg
20 augusti 2006
varför inte ha något bilmärke? fast det kanske är lite dåligt om man byter smak.

..Volvo..

508 Inlägg
23 augusti 2006
Tatueringar är ju bara sååå snyggt. Har själv gjort några stycken, är uppe i 7 nu tror jag...
Men inga direkt tribaler. Tycker tribaler är riktigt fint, men drakar är en stor favorit big_smile
Och självklart har jag gjort en Playboy Bunny och lite annat stort å smått... Och gott tongue

Sök