Jag läste om detta i tidningen och ska försöka vara där imorgon!
Även jag tycker det är otroligt kul med nya bilstereoförsäljare i stan,
okej brl är väl inge större fel på om man har pengar o kunskaper i överflöd,
så det bara är att gå in o handla det man behöver utan att fråga om nåt, men ändå..
Jag gillade verkligen att brl började ta in kicker, lite av mitt favvomärke, men dem har ju sina priser.
Ärligt talat så tror jag aldrig jag skulle köpa nånting från nåt av dem märkena du listade,
ground zero, phoenix gold, new sound, climax, sinfon,autostudioi, kenwood,
möjligtvis då kenwood, man vet aldrig. Men new sound, sinfon, autostudioi har jag aldrig hört talas om,
och skulle inte våga handla nånting av. Climax har jag fått uppfattningen att det är rena lajjarprylarna..
men jag vill se sånt som inte finns på brl och sånt som alla tkr är bra skit,
dvs. Focal, DD, Orion, jl, ja ni kan ju kolla på vad Dbakuten säljer i princip.
vissa märken kanske är svårare än andra, typ fi, fusion, men såna är också välkomna.
iochmed att micro försvann så försvann ju enda möjligheten att köpa mutant i butik här i närheten,
och det är ett rätt schysst märke för sitt pris så de tror jag ni skulle kunna sälja av,
så kan folk gå från att köpa gas budgetprylar till mutant istället för det känns som mer för pengarna.
dem jag nämnt däruppe helt enkelt skulle iallafall jag vilja se, vore grymt att kunna gå o klämma o känna på dessa i en butik. Climax skulle vara rena antiklimax
och dem andra vore intressant att se men inte något jag vet att jag kommer sukta efter att få till västerås tror jag.