Funderar på att lacka om min saab 9000 cse och skulle vilja ha lite tips på vilken färg jag skall välja. Har varit inne på att kombinera blått med kolfiber/svart. Kom med olika förslag. Gärna lite ovanligare.
Något som passar är ju mörk,mörkgrön eller blått som ser ut att vara svart om man inte har ett direkt ljus mot bilen. Och sedan kombinera det med kolfiber.
tur att smaken är som baken, delad! hehe inget fel på den svarta heller men med viggenfront/aerofront/A50 paketet, bortagna lister och lite annat trams blir det ju ännu bättre!
La även till ett par schyssta fälgar på samtliga.. du får hojta till om du vill ha något mer/mindre gjort eller flera färgval osv.
MVH Prillan
Hej! Shit va kul att du tagit dig tid för min bil! Det skall du ha all cred för! Om jag får komma med lite förslag osv så skulle jag vilja be dig om detta:
* En variant i mörklila med och utan kolfiber likt kleemans merca eller skyline midnight purple * En gul variant med kolfiberhuv * De varianter du har gjort fast samtliga i några nyanser mörkare, särskilt den röda och den blå skall vara mörka * Speglar och kjolar skall vara i samma färg som bilen, alternativt speglar i kolfiber, testa att ha samma färg på handtag och lister om det skulle se bra ut * Byta till de fälgar jag redan köpt, dvs zito gtr som du kan se på denna länk http://www.garaget.org/?car=57969&image=835288