Jag erfarar att plasman har "bättre" färgsättning jämte en LCD i samma prisklass...
Det med inbränningar är inget man behöver oroa sig över. Jag har nu haft två st plasmor (den första gick sönder under åskperioden i sommar) och den nuvarande levererar mer än jag behöver..
Jag spelar TV-spel, dock inte alls ofta, men det händer.. om jag någon gång lämnar tex NHL 2009 igång för att dra iväg och handla har jag liksom alla andra en inbränning, ja, den finns på din TV också under samma förutsättning. Dock märks den ENDAST när jag byter kanal och inte har något som helst bakgrundsljus igång.. Stänger jag av min TV över natten är denna innbränning helt borta och syns inte alls, hur mycket jag än försöker att se den...
Förlåt för mitt "knöliga" stycke, men det är sent..
TS, kolla upp modellbeteckning och skicka i ett PM till mig så ska jag kolla upp bägge apparaterna. Sen kan jag säga vad jag har att säga om de båda..
Förövrigt jobbar jag som säljare och arbetar dagligen med att förklara skillnad, fördelar och nackdelar om de olika apparaterna. Men ja, ni kan ha helt olika åsikter om vad jag har..
Tack för mig..
/M.