2846
Sök

Hjälp akut... Traskig front pågrund av Shell.... (Bild finns)

2 751 Inlägg
22 oktober 2009
lycka till att få ersättning för det.

Who Djaa bless no man curse

1 853 Inlägg
22 oktober 2009
te_wik skrev:
matteeee skrev:
Hörde du inte att det tog i? Och jo, 5,5cm är LÅGT.. En normal trottoarkant är generellt 5,5cm eller högre, så kör du inte på snedden upp för dom kommer du också att slå i..

Oj! Har ni så låga kanter? Här på vissa ställen är kanterna kring 15cm yikes

Mvh Tommy

Precis samma här sad

Sen tror jag det beror lite på om det är bilen som är för låg, eller om kjolarna sitter för nära backen... Som i ToBe's fall ser inte bilen så sjukt låg ut ändå mitt under. Utan kjolarna är helt enkelt för nära backen. Som gör att bilen "ser" låg ut... Hade underredet varit mer i en jämn linje så hade det nog varit lugnt...

Men det är snyggt att åka nära baken helt klart wink

hoppas du få ordning på skadan...

/mvh soyd

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
22 oktober 2009
Åk dit och gå in och förklara lugnt och tydligt vad som hänt och visa dem även var det hände och se vad de säger om det.

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
22 oktober 2009
jag hade insett mitt misstag och varit beredd att pröjsa det själv, men också åkt och påpekat att dom har ett hål och visa vad som hände, men inte krävt att dom skulle betala något! men om dom tar på sig det så är det bara att vara glad!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Entreprenör
1 286 Inlägg
22 oktober 2009
Var runt Shell är hålet?

// Niklas Johansson

www.maniacracing.se
494 Inlägg
22 oktober 2009
Trådstartare
NiKeMaN skrev:
Var runt Shell är hålet?

det är precis utan för entrén... så passa dig när du åker för bi nästa gång..

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

337 Inlägg
23 oktober 2009
jag vet iaf att om det är en skada i vägen på "allmän väg" som man kör i och får t.ex. punka så ska kommunen (eller vem som har hand om det) stå för detta. jag vet en bekant som just råkade ut för detta i strängnäs och han pajja t.o.m fälgen då han körde ner i en grop och det var inga problem att få ut det. dock så ska det självklart inte vara markerat med tex en kona eller skylt då får man inget. men foto el annat bevis måste man ha samt ta det på direkten.

Sök