Garage i SKÖVDE

Silverbullet
7 maj 2005 · 1 Inlägg

Hej!

Nu är det dags att dra ihop några stycken som är SERIÖST intresserade av att hyra garage i SKÖVDE. Jag har letat garage i ett halvår ungefär och bara hittat lite större riktiga verkstadslokaler. Och det är nog så att det är det enda som finns, dock klarar inte enskild ekonomi denna typ av lokal.

Exempel: Verkstad ca 100 kvm, garage ca 200 kvm, tvätthall ca 100 kvm, skärmtak ca 120 kvm, två drivmedelstankar med pump, gårdsytor. (OBS att just denna är uthyrd). Kostar 60.000 kr om året i hyra inkl värme och el.

Är man fem stycken blir det 1000 kr/mån per skalle. Jag har två kompisar som skall vara med. Alltså söker jag två till tre stycken till som är villiga att vara med. Vi letar för fullt efter lokaler och hoppas hitta något inom en snar framtid. Krokarna är utlagda i SKÖVDE området!


Hör av dig om du är intresserad!

/Johan Revelj

telnr: 0500-494049
mobil: 0732-672022
email: johan.revelj@telia.com

Alt.

Olle Román

telnr: 0702-714616
email: olle.roman@passagen.se

Golf GTI 16V 1998
breman
26 januari 2009 · 50 Inlägg

Vet att det är en gammal tråd, men blev det nått ? finns intresset kvar för att dela på ett garage ?
letar febrilt nu när man blivit av med sitt garage

Bayerische Motoren Werke
BMW E30 325 "M50b28" (1988)
raketragnar Legitimerad idiot :)
3 november 2009 · 59 Inlägg

Lyfter gammal tråd!

Är i behov av garage då mitt snart ryker sad

Allt i skövde trakten är intressant wink

Mvh Raketragnar!

MilleN
4 november 2009 · 9 108 Inlägg

Ujuj, gammal tråd det här, låser och hänvisar till PM till trådskaparen (som inte varit inloggad sedan han skrev detta) eller telefonnumret i inlägget..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang