Startade min bil med startkablar idag och efter det hände det något skumt med ljudet mina 12" basar spelar skit lågt även om jag skruvar upp steget max jag har kollat säkringar och sånt men verkar inte vara något fel..
Någon som har nån aning om vad det kan vara för fel??
Eftersom du behövde starthjälp så är ju batteriet väldigt dåligt laddat, då finns säkert inte så mycket ström att kräma på med heller. Ladda upp batteriet med en batteriladdare i ett dygn och prova sedan att spela.
Drönirettab Idag 20:37:55 Eftersom du behövde starthjälp så är ju batteriet väldigt dåligt laddat, då finns säkert inte så mycket ström att kräma på med heller. Ladda upp batteriet med en batteriladdare i ett dygn och prova sedan att spela.
De ska inte spela någon roll om de är lite ström i bilen .. jag kan spela allt mitt ljud på fullt då bilen inte änns har ström för att få startmotorn å klicka . då de tar slut ström börjar allt ljus blinka sen dör bara allt ljud.. har du kollat upp HU då ?? kanske skickar dålig signal ?!?
Startade min bil med startkablar idag och efter det hände det något skumt med ljudet mina 12" basar spelar skit lågt även om jag skruvar upp steget max jag har kollat säkringar och sånt men verkar inte vara något fel..
Någon som har nån aning om vad det kan vara för fel??
Kan det ha varit så att batteriet va så urladdat så att minnet i din CD blev nollstält? då kan det ju ha med inställningarna att göra från den?
De ska inte spela någon roll om de är lite ström i bilen .. jag kan spela allt mitt ljud på fullt då bilen inte änns har ström för att få startmotorn å klicka . då de tar slut ström börjar allt ljus blinka sen dör bara allt ljud.. har du kollat upp HU då ?? kanske skickar dålig signal ?!?
Det spelar absolut roll om det är lite ström i bilen (batteriet). Risken för pajade slutsteg är STOR med lite ström i bilen.
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.