tjenare nu börjar jag bli sugen på att skaffa ett par nya 10or men jag vet itne vilket märke jag ska ha är sugen på alpine,Mtx eller punch vet inte vilka modeller som spelar bäst efter pris klass . har hört att mtx spelar bäst för pengarna men de kan ju vara skit snack också .. sen om ni vet någon annan bra 10" så är de bara skriva in den också .. tack på förhand // Thim
Utan tvekan boxter shark om du tittar på pengen, annars föredrar jag själv Digital Designs, deras 3510 eller 9510/9910 är grymma grejjer som klarar i stort sett vad som helst.
nu äär det inte många mässor kvar men där kan man lyssna på många olika märken och bilda sig egen uppfattning. Kicker är också ett märke som är prisvärt med bra kvalitet.
Utan tvekan boxter shark om du tittar på pengen, annars föredrar jag själv Digital Designs, deras 3510 eller 9510/9910 är grymma grejjer som klarar i stort sett vad som helst.
Jisses....först ett förslag som kostar typ 500 sen ett som kostar 7000...
Det finns MYCKET däremellan.
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
mvh Jonas
Självklart, jag försöker dock hålla mig till att ge förslag på element jag själv använt i högre utsträckning än att kolla på dom i en katalog/hemsida, det ger läsaren mer relevans än att jag tipsar om en bas som kostar X antal kronor och jag bara sett på bild, det övriga spannet finns det hundratals andra användare på forumet som kan fylla, du själv bl.a.
Just i detta exempel tog jag en typ som jag gillar just för kvalitén man får för pengen, och DD just för skönheten utan att titta på pengen.
mvh Jonas
Självklart, jag försöker dock hålla mig till att ge förslag på element jag själv använt i högre utsträckning än att kolla på dom i en katalog/hemsida, det ger läsaren mer relevans än att jag tipsar om en bas som kostar X antal kronor och jag bara sett på bild, det övriga spannet finns det hundratals andra användare på forumet som kan fylla, du själv bl.a.
Just i detta exempel tog jag en typ som jag gillar just för kvalitén man får för pengen, och DD just för skönheten utan att titta på pengen.
Det är bra, jag vet många som rekommenderar prylar som de inte sett eller hört eller har nån info om egentligen.
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!