4505
Sök

Sugen på nya basar!

1 114 Inlägg
2 september 2006
Trådstartare
tjenare nu börjar jag bli sugen på att skaffa ett par nya 10or men jag vet itne vilket märke jag ska ha är sugen på alpine,Mtx eller punch vet inte vilka modeller som spelar bäst efter pris klass . har hört att mtx spelar bäst för pengarna men de kan ju vara skit snack också .. sen om ni vet någon annan bra 10" så är de bara skriva in den också .. tack på förhand // Thim

2 911 Inlägg
2 september 2006
Jag blev imponerad på Boxter dB Shark om man ser relativiteten kvalité per betalad krona.

Vad är du ute efter för typ av ljud, hårt och brutalt eller fislir?

1 114 Inlägg
2 september 2006
Trådstartare
dom ska kunna spela hårdrock (dubbel stamp) med en jäkla snärt i ryggen för som dom åker.. men även kunna spela djup bas ..

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
2 september 2006
Hej rent generellt så brukar tior ge bra snärt och sen i en portad låda så får du till en del djupbas...

2 911 Inlägg
2 september 2006
Utan tvekan boxter shark om du tittar på pengen, annars föredrar jag själv Digital Designs, deras 3510 eller 9510/9910 är grymma grejjer som klarar i stort sett vad som helst.

914 Inlägg
2 september 2006
nu äär det inte många mässor kvar men där kan man lyssna på många olika märken och bilda sig egen uppfattning. Kicker är också ett märke som är prisvärt med bra kvalitet.

1 114 Inlägg
2 september 2006
Trådstartare
okej jag ska kolla runt. någon som vet någon mässa nott ut ??

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
2 september 2006
HarryComa skrev:
Utan tvekan boxter shark om du tittar på pengen, annars föredrar jag själv Digital Designs, deras 3510 eller 9510/9910 är grymma grejjer som klarar i stort sett vad som helst.

Jisses....först ett förslag som kostar typ 500 sen ett som kostar 7000...

Det finns MYCKET däremellan.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

2 911 Inlägg
2 september 2006
jonash skrev:
HarryComa skrev:

mvh Jonas

Självklart, jag försöker dock hålla mig till att ge förslag på element jag själv använt i högre utsträckning än att kolla på dom i en katalog/hemsida, det ger läsaren mer relevans än att jag tipsar om en bas som kostar X antal kronor och jag bara sett på bild, det övriga spannet finns det hundratals andra användare på forumet som kan fylla, du själv bl.a.

Just i detta exempel tog jag en typ som jag gillar just för kvalitén man får för pengen, och DD just för skönheten utan att titta på pengen.

859 Inlägg
3 september 2006
Havetsfasa skrev:
okej jag ska kolla runt. någon som vet någon mässa nott ut ??

24-26 november i Stockholm är det svenska bilsportmässan tror jag den kallas. Med Emmafinal, och massor med demobilar. Kanske kan vara något?

/Theo

1 114 Inlägg
3 september 2006
Trådstartare
okej blir ganska långt dit ner bor ungfär 20 mil söder om haparanda.. men får väll ta sig en liten biltur tongue

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
3 september 2006
HarryComa skrev:
jonash skrev:
HarryComa skrev:

mvh Jonas

Självklart, jag försöker dock hålla mig till att ge förslag på element jag själv använt i högre utsträckning än att kolla på dom i en katalog/hemsida, det ger läsaren mer relevans än att jag tipsar om en bas som kostar X antal kronor och jag bara sett på bild, det övriga spannet finns det hundratals andra användare på forumet som kan fylla, du själv bl.a.

Just i detta exempel tog jag en typ som jag gillar just för kvalitén man får för pengen, och DD just för skönheten utan att titta på pengen.

Det är bra, jag vet många som rekommenderar prylar som de inte sett eller hört eller har nån info om egentligen.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

Kosmangyl
167 Inlägg
4 september 2006

A4 TSQ-00 Bsr Steg 3 Usa-Blinkers
Plymouth Satellite-68
Kör Scania R500 på jobb med många röda lampor i hytten å snart med fler ljus ute med, linje HBG-Kumla.

Sök