Tjena! Ska börja bygga en pickup snart av en 245a! Och nu skulle jag vilja ha lite tips på vilken färg jag kan ha nertill? Den kommer vara mattsvart från list och upp! Tacksam för svar!
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
den kommer ju inte vara i samma skicka som en epa precis. Knallgrön vore fränt, men man kan ju hinna ångra sig..
Grr. Håller med om den ljusgröna färgen. Men ska du ha den färgen så tycker jag du ska fråga din färghandlare efter kawasaki-grön. Kawasaki-färgkoden är dock hemlig men du får en snarlik Kolla bilder på min gamla golf så får du en uppfattning :p
då är det ju bara te att ta fram rollern igen jag tycker knallgrönt är en snygg färg som om andra tycker den är ful ja det får stå för dom
grönt kan väl bli fräckt. Han skrev ju själv "den kommer ju inte vara i samma skicka som en epa precis." Så rolla tror jag ju knappast då, för då kan han ju lika gärna sätta dit en triangel i bak direkt.