En femma om det hade varit en rostholk med blästrad huv eller bara dålig finish i lacken men din va ju riktigt fin... Jag skulle hoppat det men det är din bil och tycker du att det är snyggt så ska du självklart ha mattsvart huv
Mattsvart huv är snyggt. På en 40 år gammal rallybil eller på en mattsvart bil.
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
lånar tråden lite när vi ändå är på huv temat, Ska dra över till lackeraren nu i dagarna bilen skall då vara st orange lr st grön utöver detta har jag även funderat på att lackera huv tak och bagage lucka svart med lite pearl effekt ska jag skippa den svarta huven, taket och bagage luckan eller ej?
lånar tråden lite när vi ändå är på huv temat, Ska dra över till lackeraren nu i dagarna bilen skall då vara st orange lr st grön utöver detta har jag även funderat på att lackera huv tak och bagage lucka svart med lite pearl effekt ska jag skippa den svarta huven, taket och bagage luckan eller ej?
Tycker att du ska lacka den orange, störtgillar den färgen och utan nått svart