2887
Sök

Vilken besvikelse när jag skulle hämta ett paket på posten

1 309 Inlägg
12 september 2006
Trådstartare
Fick hem en avi idag om att mitt 3" motoria cat-back system kommit. När jag kommer ner till "posten" och äntligen kommit fram till kassan efter en lång väntan i kö så får jag veta att det inte kommit, det kanske skulle komma imorron. Har väntat på detta i 2 1/2 vecka för det va restnoterat på Race Components.

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing

227 Inlägg
12 september 2006
Tråkigt sånt där...Varför frågade du inte efter ett på 200sx.nu annonser....? Brukar ju alltid vara nån som har eller kan fixa ett...Men men...Vad fick du ge för ditt..?

Dum spiro, spero...

1 309 Inlägg
12 september 2006
Trådstartare
kollade där men hittade inget då, fick ge ca 4900:-

Piratpartiet
339 Inlägg
12 september 2006
märks att posten har lite att röra sig med... dom har supit bort ett paket som skickades den 21:a augusti... var min ipod som låg i paketet.. var ju jävligt kul.. det tog en vecka för dom att leverera ett rekommenderat brev också.. skickar inget mer med dom

1 567 Inlägg
12 september 2006
Kan ju säga att jag fick hem en avi i dag med ..Mitt NIRA sprut hadde kommit så jag raskt till OKQ8 men det hadde icke kommit ännu..Va fan,,

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

1 309 Inlägg
12 september 2006
Trådstartare
Så jävla surt när man går och väntar på att det ska komma

73 Inlägg
12 september 2006
det är nog det värsta.. fick hem en avi för lite över två veckor sedan om att min vinge hade kommit till posten. drog ner och hämtade den, hem och packade upp den och till min stora besvikelse var vingen sönder hmm har nu väntat i över två veckor utan att det har hänt något särskilt efter min reklamation..

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
12 september 2006
avin skickas samtidigt som paketet kommer till spridande terminal, det står på den när paketet tidigast kan hämtas, både dag och klockslag... läs ordentligt på avin så ska du se att det står där...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

130 Inlägg
12 september 2006
beställ själva från ssautochrome billigare och snabbare... ang catback

-=//[b-6]\\=-

Piratpartiet
339 Inlägg
12 september 2006
mitt paket går inte att spåra och vet inte om jag får nån ersättning heller... får väl hoppas att nån som behövde ipoden mer än mig tog den då

1 309 Inlägg
12 september 2006
Trådstartare
kunde hämta ut det idag kl 16:00 och jag va där staxt efter 18:00

353 Inlägg
13 september 2006
en bra grej är att kolla på posten.se. Du skriver in kollinumret och ser vart ditt paket är. Då slipper du stå med byxorna nere på macken...

Enjoy....

Fisketokig
2 997 Inlägg
13 september 2006
Strular ibland här med post och avi när de flyttade ut all paketutlämning til OKQ8 men de sorterar in paketen efter 4 sista siffrorna så jag brukar ringa och fråga om de fått in "paket 2544" eller vad det är jag söker, då vet man iaf vad som gäller. Har man en avi så har man ju alltid nummer på paketet.

Vet inte hur de gör på större ställen men verkar lämpligt att sortera in efter sista siffrorna.

Är det inte akut med paketet så brukar jag maila på kvällen till dem och säga att jag vill ha paketet utkört med lantbrevbäraren dagen efter.

Det funkar riktigt bra, är jag inte hemma så lämnar man pengar i ett kuvert så fixar de själva och lämnar kvitto i postlådan dagen efter bara.

Har ett litet ställe där de vet vart jag lägger ut pengar och där de lämnar paketet så lite fördel med att bo på landet ska det vara....

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök