3469
Sök

Angående: GBrt? (göteborg borås race team) Va hände?

Avstängd
1 557 Inlägg
10 juli 2009
Trådstartare
Joo hallå!

Bara nyfiken hmm

Va hände?? Såg att GBrt tråden ville låsas.. Hört ett o annat plus hört ytterligare ett o annat till..... Försökt och nå en del folk utan resultat osv men sen då??

Va hände???

Bara för att jag backa några steg pga av flera olika själ... Såå får jag höra skitsnack från flera olika håll va e det för skit?

Vet att det har tillkommit en ny "förening"i GBG (sköter det mycket bra plus att dom dragit det ett steg längre än oss o fixar precis det alla vill ha wink )

Jag orkade inte dra hela lasset i GBrt själv till slut, Men måste jag få höra massa skit från typ ca exakt 16 olika håll för det??

Innan GBrt drog igång fanns inget!!!
Sevve och Nicke tog ett stort steg O  DROG IGÅNG GBRT... Jag blev inbjuden efter lite på tryck (från mig själv) efter en liten tid kände dom båda att det blev för stort o inte ville hålla i det, DOCK VILLE DOM VARA DELAKTIGA!!!
Jag tog på mig rollen o driva det. Jag kände mig nöjd, dock efter några månader orka jag inte dra lasset själv. Sedan får jag höra massa skit bakom min rygg, va e det för jävla stil?????

Utan att GBrt hade startat så hade det fortfarande inte hänt ett ända jävla skit i GBG med omnejd!!! Inkl race o diverse....

Fuck it.....
Jag kommer vara varken ni vill eller ej var med på race, träffar, bo i GBG osv. Det har gjort det hela livet o kommer troligtvis fortsätta med det ett tag till!!!

Vill du racea så ställer jag upp även om jag har 200 hk o du har 700. Jag tycker inte det handlar om o vinna utan och ha kul på vägen dit!! (sedan vet jag att jag vinner öl racet ändå i stället wink
Dom som känner mig väl tror jag/hoppas jag vet var jag står och att det inte är dom som snackar skit...

Jag har kravlat mig upp från min fars bortgång o jag jobbar röven av mig men jag vill dock! o känner dock! att GBrt är en grej som är här för att stanna... Trots allt vart det vi/GBrt som starta det mästa i GBG o Borås.... Eller fel kanske utan vi fixa så det blev hyfsat konternerligt och och väckte folks intresse!!!!!!

Mvh Jimmie/MrKerm/GBrt
Senast redigerat av MrKerm (10 juli 2009)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Streetrace is not a crime
112 Inlägg
10 juli 2009
aa det stämmer som du säger! Du gjorde ett jävla jobb me GBRT! du fixade allt! Köpte saker till träffen,tryckte saker, fixade papper, kom på all ide! Men nu vet man inte vart alla är och hur det kommer bli sad 

Bra jobb du gjorde jimmy smile

du skall haft ett par blommor smile haha

Supraman
2 300 Inlägg
10 juli 2009
En fråga?

Pratar inte ni inom gbrt med varann?

Det verkar ju som att några bestämde sig för att lägga ner gbrt på eget bevåg.

Kanske lika bra att det blir nerlagt då jag bara hört massa skit fram och tillbaka.

Låt dom som verkligen vill och orkar ha hand om det.
Man måste orka i med och motgångar.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

631 Inlägg
10 juli 2009
Det är väll lite exakt det här som är problemet ?

Verkar oorginiserat, för mycket spontant utan att riktigt tänkt igenom det, Dåligt kommunikation ( Vilket jag har försökt påpeka flera gånget men bara fått skit för ) både mellan varandra och till folket ni vill ha runt er..

GBrt är en mycket bra idé , och kan funka .. med rätt personer bakom spakarna.

136 Inlägg
10 juli 2009
Okey.. jag som såg fram emot att dyka upp på en GBrt Bilträff i Borås och nu är det alltså nerlagt.. sad

Verkar ju dött i Borås vad det gäller träffar ?  Bor själv 45km från Borås och 75km från Gbg, därför föredrar jag självklart Borås, måste ju finnas gott om läckra bilar i stan..

Jag tyckte att GBrt verkade vara kanon och jag fattar inte att folk gnäller, är ju helt ideelt arbete som klubbens topp lägger ner och dom förtjänar inte skit utan all beröm !

Finns det någonting i Borås som är värt att besöka, någon fast plats varje vecka där vi bilfantaster kan träffas och gärna med lite roligare bilar än vad man normalt hittar på ICA parkeringen ??

Streetrace is not a crime
112 Inlägg
11 juli 2009
Fiero skrev:
Okey.. jag som såg fram emot att dyka upp på en GBrt Bilträff i Borås och nu är det alltså nerlagt.. sad

Verkar ju dött i Borås vad det gäller träffar ?  Bor själv 45km från Borås och 75km från Gbg, därför föredrar jag självklart Borås, måste ju finnas gott om läckra bilar i stan..

Jag tyckte att GBrt verkade vara kanon och jag fattar inte att folk gnäller, är ju helt ideelt arbete som klubbens topp lägger ner och dom förtjänar inte skit utan all beröm !

Finns det någonting i Borås som är värt att besöka, någon fast plats varje vecka där vi bilfantaster kan träffas och gärna med lite roligare bilar än vad man normalt hittar på ICA parkeringen ??

Gbrt är nog inte nerlagt men det finns inte så mkt liv i det nu pga dom planerar nog! Innan GBrt fanns var det inga träffar i Göteborg eller borås, men sedan kom GBRT å då kom det folk men sedan så nu är det typ inget folk...det är inte ens mkt folk på Järnbrott eller någon annan träff, där allt folk är det är på RACEN smile folk vill se action, vill att det skall hända något!!! Ingen som håller me?

big_smilebig_smile

I borås har det inte vart så mkt GBRT träffar detta år för det finns inget folk mer, i göteborg finns det kanske lite mer smile

men vi får la se hur det leder smile
Senast redigerat av Ghost_rider1 (11 juli 2009)

214 Inlägg
11 juli 2009
Action och race : Ja tack men även annat!

Nåt av det som jag verkligen gillade/gillar med GBrT var tex "Tips/bil" promenaden dom ordnade i Sisjön förra sommaren. Riktigt bra idè, udda, nåt som man inte alltid gör, och så klart den avslutade konkörningen smile Som jag vann ? När jag åkte hade jag iallafall snabbast tid big_smile

136 Inlägg
11 juli 2009
Finns det inga spontanträffar i Borås nu för tiden, förr var det ju Knalleland som gällde, är det någon kväll i veckan som fortfarande dra folk dit ??

Träffar behöver ju inte vara organiserade, för mig duger en fast kväll i veckan då man kan ses och kolla på bilar och snacka skit..

Finns ju gott om coola bilar i Borås så varför inte träffas, kan inte fatta att stora städer som Borås och Gbg är så döda på denna punkt.. ?

En gång till nu
760 Inlägg
11 juli 2009
Mrkerm< det är många som uppskattar sånna grejer som du/andra ställer upp och gör på volontär nivå. många saknar den sparken i röven (inkl mig) att styra upp saker inom bilhobbyn,
så en stor eloge till dig/er som orkar anstränga sig oavsett hur framtiden ser ut!
Cheers/Alex

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

1 587 Inlägg
2 januari 2010
INtressant, kul att detta väcktes till liv.. För de första har jag inte hört nåt om att man lagt ner GBrt eller liknande utan att allt hade svalnat, det kan jag förstå lite grann, folk ville så mkt på kort tid och tyvärr så går inte de riktigt att hoppa upp o göra grejer när man vill göra de "lagligt".. Vissa sådana tillfällen kräver god planering, även ekonomi osv.. Anledningen till att jag la av med det hela var att jag blev av med mitt körkort och sen massa skitsnack, fick höra om att jag hade hotat med att slå sönder någons bil osv om nåt bla bla bla.. Tyvärr vill man inte ha de ryktet när de gäller bilintresserat folk..

Åter till en annan fråga: Har GBrt lagts ner ? Nej, det tror jag inte.. Om det är så, så tänker jag i nån framtid väcka liv i det hela igen, på ett eller annat sätt smile ! kanske inte heter GBrt eller nåt, men nåt i den stilen skall komma igen..

Det som var det hela problemet med träffarna var att HELT plötsligt ska några nya människor starta nåt o konkurrera o massa skit, säga dom är bättre, vi är bättre, nån är sämst osv.. Vafan, jag gjorde inte detta för äran utan för att jag ville väcka liv i nåt som fanns men just då var det helt enkelt dött i just Borås..

Dagsläget är just nu att jag har fått tillbaka mitt körkort och jag pluggar, blir snart klar med det, får ett jobb hoppas jag, sen ska jag se till o försöka åtminstone att dra liv i det hela igen smile

3 390 Inlägg
3 januari 2010
Ta detta via bloggen. Här skriver vi enbart om kommande träffar och inte vem som sagt vad och vise versa.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök