Joo hallå!
Bara nyfiken
Va hände?? Såg att GBrt tråden ville låsas.. Hört ett o annat plus hört ytterligare ett o annat till..... Försökt och nå en del folk utan resultat osv men sen då??
Va hände???
Bara för att jag backa några steg pga av flera olika själ... Såå får jag höra skitsnack från flera olika håll va e det för skit?
Vet att det har tillkommit en ny "förening"i GBG (sköter det mycket bra plus att dom dragit det ett steg längre än oss o fixar precis det alla vill ha
)
Jag orkade inte dra hela lasset i GBrt själv till slut, Men måste jag få höra massa skit från typ ca exakt 16 olika håll för det??
Innan GBrt drog igång fanns inget!!!
Sevve och Nicke tog ett stort steg O DROG IGÅNG GBRT... Jag blev inbjuden efter lite på tryck (från mig själv) efter en liten tid kände dom båda att det blev för stort o inte ville hålla i det, DOCK VILLE DOM VARA DELAKTIGA!!!
Jag tog på mig rollen o driva det. Jag kände mig nöjd, dock efter några månader orka jag inte dra lasset själv. Sedan får jag höra massa skit bakom min rygg, va e det för jävla stil?????
Utan att GBrt hade startat så hade det fortfarande inte hänt ett ända jävla skit i GBG med omnejd!!! Inkl race o diverse....
Fuck it.....
Jag kommer vara varken ni vill eller ej var med på race, träffar, bo i GBG osv. Det har gjort det hela livet o kommer troligtvis fortsätta med det ett tag till!!!
Vill du racea så ställer jag upp även om jag har 200 hk o du har 700. Jag tycker inte det handlar om o vinna utan och ha kul på vägen dit!! (sedan vet jag att jag vinner öl racet ändå i stället
Dom som känner mig väl tror jag/hoppas jag vet var jag står och att det inte är dom som snackar skit...
Jag har kravlat mig upp från min fars bortgång o jag jobbar röven av mig men jag vill dock! o känner dock! att GBrt är en grej som är här för att stanna... Trots allt vart det vi/GBrt som starta det mästa i GBG o Borås.... Eller fel kanske utan vi fixa så det blev hyfsat konternerligt och och väckte folks intresse!!!!!!
Mvh Jimmie/MrKerm/GBrt