3264
Sök

Hemsida åt Supran och Audin

152 Inlägg
15 januari 2010
Trådstartare
Gjorde en hemsida åt oss i "teamet" då jag hade lite att göra smile Uppdaterade den igår så allt finns på engelska också smile Aldrig gjort nåt sånt här förut men blev väl ganska bra tycker jag för att vara första gången smile Let me know what you think!

www.mwracing.nu

You can live in your car, but you can't race your house...
1045whp Supra builder

2 337 Inlägg
15 januari 2010
Såg bra ut, skönt att se en sida som inte har en jobbig och plottrig design smile Men ni borde se över engelskan, fanns en del fel där.

152 Inlägg
16 januari 2010
Trådstartare
Finns som sagt nog några fel men man blir nog förstådd smile Skicka gärna mejl eller pm om va som är fel smile

1045whp Supra builder

4 005 Inlägg
16 januari 2010
Någon form av avancerad projekttrådsida? smile

Trevligt, antar att ni  har lagt ner lite jobb på den?

Lite lurigt o läsa texten som är grå på vit bakgrund.
Lite irriterande med både svenska och engelska på alla sidor. Kan du inte göra en knapp där man trycker för att få allt på engelska?

8 883 Inlägg
16 januari 2010
Flyttar till Off topic

Fotograf på tierpidag.se

1 153 Inlägg
16 januari 2010
Klart sidan är bra när de är min o freddes bilar på sidan:)

Men skulle fotas lite mer o göra massa i garaget så bilarna blir klar i april:)=mappning hos ppf.

152 Inlägg
18 januari 2010
Trådstartare
linuslinje skrev:

Lite irriterande med både svenska och engelska på alla sidor. Kan du inte göra en knapp där man trycker för att få allt på engelska?

Nä jag fråga dom på supporten och de gick inte att köra 2 sidor med olika språk så de fick bli så här.

De ligger några timmars jobb nerlagt, tror iofs det mesta vart gjort på en natt sen är det bara lite så fyllts på och ändrats smile

1045whp Supra builder

54 Inlägg
19 januari 2010
RWHP skrev:
linuslinje skrev:

Nä jag fråga dom på supporten och de gick inte att köra 2 sidor med olika språk så de fick bli så här.

De ligger några timmars jobb nerlagt, tror iofs det mesta vart gjort på en natt sen är det bara lite så fyllts på och ändrats smile

varför skulle det inte gå? verkar lite weird..

4 005 Inlägg
19 januari 2010
Nebelwerfer skrev:
RWHP skrev:
linuslinje skrev:

varför skulle det inte gå? verkar lite weird..

Det handlar nog om okunskap/vilja då det verkar som om dem har betalat någon för detta. Och som bekant så vill man oftast inte arbeta mer än vad man får betalt för. smile

Tycker ni ska köra helt på svenska. smile

GO GO GO! smile

152 Inlägg
19 januari 2010
Trådstartare
På nästa version av hemsidan så blir det nog annorlunda, på det webbhotellet jag har nu gick det inte hmm

1045whp Supra builder

Sök