2737
Sök

Breda fälgar till golf 2:a 4x100 sökes?

133 Inlägg
19 september 2006
Trådstartare
Hejsan, jag är ute efter riktigt bred fälgar till min golf minst 225 i bred och uppåt.
strl 15" eller 16"  Har sökt överallt, hittar inte om det är någon som har nåt förslag var man kan få tag i sånna, så vore det väldigt tacksamt!

bult: 4x100

mvh erik

98 Inlägg
19 september 2006
Vilken typ av fälgar är du intresserad av? splitternya eller begagnade? Har du provat att kolla med olika skrotupplag?

:D Mazda Driver :D

133 Inlägg
19 september 2006
Trådstartare
Bara det inte blir allt för dyrt upp till 6000:- tänkte jag, har kollat mycket på begagnat.
Typ av fälg spelar inge roll bara dom är ok skick, Helst Med fet fälg kant.

tnygord skrev:
Vilken typ av fälgar är du intresserad av? splitternya eller begagnade? Har du provat att kolla med olika skrotupplag?

98 Inlägg
20 september 2006
Ok, endast fälgar eller vill du ha båda fälg och däck för det priset? Tänkte bara det finns en skrot i närheten där jag bor som säljer fina feta fälgar för småpoatis.. smile

:D Mazda Driver :D

Vw trimmare
2 995 Inlägg
20 september 2006
raggsockan skrev:
Hejsan, jag är ute efter riktigt bred fälgar till min golf minst 225 i bred och uppåt.
strl 15" eller 16"  Har sökt överallt, hittar inte om det är någon som har nåt förslag var man kan få tag i sånna, så vore det väldigt tacksamt!

bult: 4x100

mvh erik

har 225:or på nu....finns lite "Golf" sidor i usa/Europa som säljer Riktigt breda ska själv köra 250 sulor.....annars går det köpa "Breddare" till fälgaran som lägger på 1"...

Sök