3612
Sök

Du som stal hjulen från min lastbil i helgen.

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
18 januari 2010
Djracing skrev:
fy fasen. lastbilshjul är inget man kastar runt med heller. vad väger ett ungefär någon som vet?

vet inte exakt men när jag hade praktik på ett företag som regumerar lastbilsdäck så har jag för att dom sa att fälg med däck väger runt en 60kg. Kan nog stämma, däcken vägde nånstans mellan 30 å 40kg st beroende på vilka däck de va. så mellan 50 å 60 kg st kan man nog räkna på.

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Roos
18 januari 2010
Det var jag. lol

1 163 Inlägg
18 januari 2010
NordstromJ skrev:
Kommer förbi imorgon förmiddag.

lol

87 Inlägg
24 januari 2010
NightCruiser skrev:
ironhead skrev:
FireTraXX skrev:

De har ju haft hela helgen på sig. tongue

ni får hyra in några sånadära blodhundar såna som är rejält blodtörstiga och ser varje människa som middag typ

Nu blir det OT hejsan här men ironhead, du bör fan ha fakta innan du uttalar dig om vissa saker.

Blodhund heter så för det är en av de hundraser som har det renaste blodet i hundvärlden, dvs att rasen är oförändrad och inte korsavlad på flera hundra år!
Blodhundar är kända som världens bästa spårhundar och kan spåra upp till 3månader gamla spår, problemet med blodhunden är att den blir överlycklig när den hittar en person därför använder inte svenska polisen den trots dess överlägsna spårkapacitet!
USA använder blodhund men då i speciella hundpatruller och främst på orter där fängelser finns för att kunna spåra eventuella rymningar.
Blodhund är är så jävla långt ifrån blodtörstiga du kan komma, snällare än en Golden Retriver och har inte det minsta vaktbeteende...

En jack Russel är dokumenterat mer farlig hund, dom biter väldigt ofta människor och framförallt andra djur!

Skärpning!

Mvh Joel som är uppvuxen med och har tränat blodhundar i 23år.

Ey det e inget fel på jack russel yikes min skulle inte ens bita den fulaste katten i hela världen, (vem skulle det) men han skulle aldrig kunna bita något levande...
BTW hej alla xD

One Life to live
Sideway is the only way

I got Dubs!
2 423 Inlägg
24 januari 2010
Du fick iaf lite ved till den öppna spisen wink

DFFL
9 020 Inlägg
25 januari 2010
Trådstartare
Bullet--- skrev:
lite nyfiken, var exakt hände detta, stad,område? hmm

Malmö, oljehamnen.

Mer specifikt än så behöver det inte bli.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Bärs!
3 456 Inlägg
25 januari 2010
FireTraXX skrev:
Jag efterlyser ju ägaren till träbitarna...

lol

Garaget.org peakade 2008.

DFFL
9 020 Inlägg
25 januari 2010
Trådstartare
Bullet--- skrev:
FireTraXX skrev:
Bullet--- skrev:
lite nyfiken, var exakt hände detta, stad,område? hmm

Malmö, oljehamnen.

Mer specifikt än så behöver det inte bli.

hmm, okej, då vet jag var det är....... världen är liten, jobbar på samma gård.....

HAHAHA, galet.
Behöver inte säga var, men om jag säger "Pingvinen"? tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

DFFL
9 020 Inlägg
25 januari 2010
Trådstartare
Då har du säkert sett mig en miljon gånger.

Jävla stalker. tongue

Russel Crowe, Gladiator.

Elektriker/Montör
534 Inlägg
25 januari 2010
HUr går det?? Hittat ägaren??? tongue

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

DFFL
9 020 Inlägg
26 januari 2010
Trådstartare
Bullet--- skrev:
FireTraXX skrev:
Då har du säkert sett mig en miljon gånger.

Jävla stalker. tongue

haha, har sett din bil många gånger deremot, mycket skumt folk som stryker omkring på nätterna där, vi har fått en del grejer stulna av skrot-tjuvar, diesel motorer,metall och stål skrot, även en del koppar.
Lusfräcka, har ibland kommit mitt på dan och börjat plocka grejer,men man får ha lite koll på vem som kör in på gården helt enkelt....

Kan tänka mig det, ni borde ställa upp fler containrar.

Men har sett den skåpbilen som det står Trädgårds-nånting på sidan på ett par gånger.
Fast då har de bara kört igen, vet inte om de har haft där att göra eller ej men ligger en lapp i lastbilen där det står vad som är klistrat på sidan och reg-nr. tongue

Russel Crowe, Gladiator.

Sök