Hej. Jeg kommer fra Danmark, men Bor i Sverige. (Klippan, Skåne) Jeg vil gerne have sänkt min Volvo 745.
Er her nogen som kan kappe 2.5 varv af min front fjeder, og 2 varv af den bagerste?, selvfølgelig mod betaling ? Og selvfølgelig skal det gøres ordentligt !, så vil gerne have nogle der har gjort det på deres egen 745 !
Du kan nog köpa nya sänkfjädrar till samma pris på blocket.se ? :-)
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Låt mig gissa... Louis bor sannolikt i lägenhet utan att ha vinkelslip eller plats att skruva på? Verkar ju bra mycket enklare att göra som han gjort nu, efterlysa hjälp i närheten?
Med lite tur träffar han dessutom på fler trevliga bilintresserade människor samtidigt.
Lånar tråden lite. ska sänka min 945a i helgen är det tänkt. vad seger bilprovningen om att man kapar fjädrarna.
vi säger så här jag hade kapade fjädrar på min volvo 740 2,5varv 2,0 varv bak sen sätter du fast dem med slangklämma kapa du dem för mycket går de inte igenom
Tak for svarene !. vil prøve selv så, er der nogle der kan skicka nogle billeder af hvordan man skal gøre, og også hvordan man skal sætte slangklämmor på ? til min mail ? Louisschumann@hotmail.com ?
Hvor meget skal jeg skære af? 2.5 varv frem ?. og 2 varv bak ? .