2934
Sök

Nogen som kan sänke min 745 ?

8 Inlägg
24 januari 2010
Trådstartare
Hej. Jeg kommer fra Danmark, men Bor i Sverige. (Klippan, Skåne)
Jeg vil gerne have sänkt min Volvo 745.

Er her nogen som kan kappe 2.5 varv af min front fjeder, og 2 varv af den bagerste?, selvfølgelig mod betaling smile ?
Og selvfølgelig skal det gøres ordentligt !, så vil gerne have nogle der har gjort det på deres egen 745 !

Louis.

Jackass
799 Inlägg
26 januari 2010
Du kan nog köpa nya sänkfjädrar till samma pris på blocket.se ? :-)

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

Bärs!
3 456 Inlägg
26 januari 2010
Hunted skrev:
Du kan nog köpa nya sänkfjädrar till samma pris på blocket.se ? :-)

Och hur lågt blir det då? lol
Jag kan flyga ner & kapa åt dej, betala biljetten så kommer jag. smile

Garaget.org peakade 2008.

739 Inlägg
26 januari 2010
ähhh vafan :p de klara du själv bara att ta bort hjulet och kapa på platts smile

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
26 januari 2010
Låt mig gissa... Louis bor sannolikt i lägenhet utan att ha vinkelslip eller plats att skruva på? Verkar ju bra mycket enklare att göra som han gjort nu, efterlysa hjälp i närheten? smile

Med lite tur träffar han dessutom på fler trevliga bilintresserade människor samtidigt.

Hoppas det fixar sig. smile
Senast redigerat av Vivendi (26 januari 2010)

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

erixon89
26 januari 2010
vofloo skrev:
ähhh vafan :p de klara du själv bara att ta bort hjulet och kapa på platts smile

Pang säger det då:)

1 335 Inlägg
26 januari 2010
Ta fram vinkelslipen å kapa fjärdrarna på plats, svårare äre inte tongue

Varningar. 36
1 200 Inlägg
26 januari 2010
Det är bara vi från enköping som vet hur man sänker ordentligt. Kom upp ska vi visa. wink

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Darth Vader
1 644 Inlägg
26 januari 2010
Jag tror att övriga Sverige kan hantera sina vinkelslipar de med smile. Har ju själv lyckats några gånger ^^

Braaaaap?

Varningar. 36
1 200 Inlägg
26 januari 2010
Tom skrev:
Jag tror att övriga Sverige kan hantera sina vinkelslipar de med smile. Har ju själv lyckats några gånger ^^

Haha jo, är en deciliter ironisk, en tesked seriös, och ett skjutmått skitcool. smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

3 182 Inlägg
26 januari 2010
Lånar tråden lite. ska sänka min 945a i helgen är det tänkt. vad seger bilprovningen om att man kapar fjädrarna.

865 Inlägg
26 januari 2010
pukan2 skrev:
Lånar tråden lite. ska sänka min 945a i helgen är det tänkt. vad seger bilprovningen om att man kapar fjädrarna.

testa sök finns massor av trådar om det

739 Inlägg
26 januari 2010
pukan2 skrev:

vi säger så här jag hade kapade fjädrar på min volvo 740 2,5varv 2,0 varv bak  sen sätter du fast dem med slangklämma kapa du dem för mycket går de inte igenom

mvh pm om du har mer frågor smile

1 335 Inlägg
26 januari 2010
pukan2 skrev:

Så länge fjädrarna inte trillar ur när dom hissar upp bilen säger dom inget, men sådan löser man med ett gäng slangklämmor wink

8 Inlägg
27 januari 2010
Trådstartare
Tak for svarene !. vil prøve selv så, er der nogle der kan skicka nogle billeder af hvordan man skal gøre, og også hvordan man skal sætte slangklämmor på ? til min mail ? Louisschumann@hotmail.com ?

Hvor meget skal jeg skære af? 2.5 varv frem ?. og 2 varv bak ? .

16 Inlägg
1 februari 2010
What? Er det lovlig å kappe fjærer i Sverige??
Faans norge....

Sök