4207
Sök

Project: Lancer GLI 93 - Evo 8 look

682 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
tja, har min lilla lancer från 93 med god potential för att vara en 115hk 1.1tons bil.
har kollat lite på Front och Huv priserna till Evo 8 looken, och det är inte alls farligt dyrt, är det "värt" att bygga om min lilla "pärla" till en Evo 8 look a like? kommer självklart plasta allt själv och bygga om i princip hela bakluckan.

låter det som något vettigt att lägga lite pengar på?

om ni sammtycker kommer jag att inleda projektet omgående då jag måste hitta på något kul att göra under Jul lovet. smile

hellaflush!
1 266 Inlägg
9 december 2009
kör på, lär ju bli ett coolt projekt. big_smile
Om det är värt att lägga pengarna på det, de kan bara du svara på wink

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
9 december 2009
Kan bli ett coolt bygge ..har velat bygga en lancer med evo 3 look riktigt snyggt tongue men kör på det kommer bli tuff.

Mvh Christian

682 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
Timmyboy skrev:
kör på, lär ju bli ett coolt projekt. big_smile
Om det är värt att lägga pengarna på det, de kan bara du svara på wink

sant smile

682 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
criller skrev:
Kan bli ett coolt bygge ..har velat bygga en lancer med evo 3 look riktigt snyggt tongue men kör på det kommer bli tuff.

jo precis smile allt blir ju inte Evo 8, det blir en snygg blandning av det som passar smile

682 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
men okej då tongue jag satsar väl på det då big_smile

hellaflush!
1 266 Inlägg
9 december 2009
kul att höra, du lär ju ha något som ingen annan har wink

1 567 Inlägg
9 december 2009
Jag samtycker inte alls med dig..Sverige är fullt nog med  R GTI GTR TURBO EVO STI M kopior och lookalikes wink Spara pengarna och köp dig en fin julklapp eller varför inte spara till en riktig EVO8?

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

682 Inlägg
10 december 2009
Trådstartare
940R skrev:
Jag samtycker inte alls med dig..Sverige är fullt nog med  R GTI GTR TURBO EVO STI M kopior och lookalikes wink Spara pengarna och köp dig en fin julklapp eller varför inte spara till en riktig EVO8?

Sant, men en Evo8 drar mycket mer bränsle och kostar mycket mer än ett ombygge smile
blir nog en Fiat eller ferrari som nästa bil, vilket bror på om pappa vill vara del ägare eller inte.

682 Inlägg
3 februari 2010
Trådstartare
Lås tråd snälla moderatörer smile

Sök