3719
Sök

Långfingret i trafiken

12 Inlägg
3 februari 2010
Trådstartare
När delade du ut eller fick ett långfinger i trafiken?

Berätta gärna hur situationen uppstod.
big_smile

290 Inlägg
3 februari 2010
alldeles nyss;D hade pracis kört ut på vägen när det kommer en lastbil bakom och börjar tuta och blinka som fan, då när han väl körde om höll han på att smälla en refug:P då blev de dubbla fingrar och ett asgarv!
de va en a-trall jag körde big_smile

583 Inlägg
3 februari 2010
volvofucker skrev:
alldeles nyss;D hade pracis kört ut på vägen när det kommer en lastbil bakom och börjar tuta och blinka som fan, då när han väl körde om höll han på att smälla en refug:P då blev de dubbla fingrar och ett asgarv!

du kunde inte släppt lastbilen som alla andra med lite trafikvett eller? tänkt på halkan ute? tror du de är lätt att få stopp med en lastbil eller? såna som du som aldrig borde fått körkort över huvud taget... du får finger av mig här och nu!

............./´¯/).............(\¯`\
............/....//..............\\....\
.........../....//................\\....\
...../´¯/..../´¯\............./¯`\....\¯`\..
.././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\..
(.(....(....(..../.)..)....(..(.\....)....).....).)
.\................\/.../....\...\/................/
..\................. /........\................../
....\..............(............)............../
......\.............\.........../............./

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Avstängd
1 714 Inlägg
3 februari 2010
Liner skrev:
volvofucker skrev:

du kunde inte släppt lastbilen som alla andra med lite trafikvett eller? tänkt på halkan ute? tror du de är lätt att få stopp med en lastbil eller? såna som du som aldrig borde fått körkort över huvud taget... du får finger av mig här och nu!

............./´¯/).............(\¯`\
............/....//..............\\....\
.........../....//................\\....\
...../´¯/..../´¯\............./¯`\....\¯`\..
.././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\..
(.(....(....(..../.)..)....(..(.\....)....).....).)
.\................\/.../....\...\/................/
..\................. /........\................../
....\..............(............)............../
......\.............\.........../............./

Och det finns naturligtvis alltid möjlighet att släppa fram en bil också?
Du har tydligen inte kört a-traktor du, varenda jävel blir vansinniga om dem måste ligga i 30km/h tillochmed så korta sträckor som 100 meter. folk får mord i blicken bara dem ser en lgf-skylt,
där kan man snacka fullständigt onödigt. Okej truckdrivers har tider att passa, men man måste ta hänsyn till att det kan uppstå hinder, man behöver inte bli vansinnig och köra idiot-omkörningar,
fan min vänstra backspegel var ständigt hotad när folk skulle om trots möte och allt möjligt..

1 534 Inlägg
3 februari 2010
volvofucker skrev:

är det något jag drar finger åt här i världen är det a-traktorer

Hemlös
321 Inlägg
3 februari 2010
För någon månad sen:
Kommer sakta sakta glidandes (inte ordagrant) in i en rondell, ser en gubbjävel i bilen som kommer från höger och ska in i rondellen när jag är inne i den. Han saktar in och kollar på mig, jag kollar på han, jag tror då att han fattar att jag är i rondellfan och att han tänker stanna men tydligen inte. Han kör ut rätt framför mig, utan någon respekt eller något vett alls. Då blev det fingret och tutan!
Tur är för mig att jag inte kör snabbare än att jag hinner bromsa smile Vet att det hade varit hans fel men var ändå inte sugen på att vara inblandad i någon olycka tongue

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

71 Inlägg
3 februari 2010
Fattar mig inte på folks hat till a-traktorer eller epor.. De e ju för fan en bra inköpsport till bil livet sen, eller har ja fel ?
Man lär sig mecka och så ju..?

Aja.. Senast ja gav någon långfingret idag va när en sån dära kebab svarvare som körde rakt ut i rondellen när ja va mitt i skiten.. Han körde alltså ut mitt framför mig.. Hade god lust att nita fanskapet då..

Sök