4183
Sök

Köpråd: Rolig sommar bil

682 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
IceEyes skrev:
En Porsche 944 kanske kan vara något? Om du kan tänka dig en lite äldre bil.

ja dom e ju rätt udda och passar min smak, jag och min pappa stod och valde mellan Celica supran och Porsche 944. tillslut fick vi köpa supran till ett sånt bra pris (avslöjar inte ^^) så valet var enkelt.

8 886 Inlägg
9 februari 2010
Håll dig till ämnet Köpråd och sväva inte i väg i en massa annat som kan tas i blogg eller liknande.
Hela den här tråden är mycket tveksam då du inte kan specificera det du tänkt köpa, men låter den ligga kvar.

Fotograf på tierpidag.se

1 697 Inlägg
9 februari 2010
Pontiac fiero ser ganska sportiga ut och har v6:a.

682 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
Juvakka skrev:
Pontiac fiero ser ganska sportiga ut och har v6:a.

ja dom e coola smile fast rätt lika Celica supra, skiljer en del men samma stuk smile

682 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
Hamilton skrev:
Håll dig till ämnet Köpråd och sväva inte i väg i en massa annat som kan tas i blogg eller liknande.
Hela den här tråden är mycket tveksam då du inte kan specificera det du tänkt köpa, men låter den ligga kvar.

specificera det du tänkt köpa. den är väl inte så specifik? smile jag har lite planer, men dom byggs på hela tiden ju mer förslag som kommer in, hade inte ens kollat på Alfa GTV innan Rquired nämde det, och den är ju solklart en bil jag skulle kunna tänka mig tack vare Rquired.

kanske skall ändra lite i mitt första inlägg och se vad du tycker då smile Mvh jesper.

smurfidunder
327 Inlägg
9 februari 2010

Mappar bilar med eftermarknadssprut billigt i bromsbänk

Meister
6 763 Inlägg
9 februari 2010
Jag hade köpt camaro om du får en sån med V8 för de pengarna. Har dålig koll på priserna men köp inte en tråkig 6a. Men du är ju rädd för soppaflrbrukningen men allting är relativt men landsväg åker du straxt under litern med en camaro med V8

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
9 februari 2010
Håller med camaro 67, en 80-tals camaro eller firebird/trans am med v8 är inte farligt dyrt. Finns även med targa!

Annars en mazda mx5?

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

682 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
dundersmurfen skrev:
spara några kronor till så smile
http://www.blocket.se/stockholm/Nissan_ … 16&w=3

ja dom e fina smile fast jag skulle hällre vilja ha en turbo lös smile

682 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
AcesHigh666 skrev:
Håller med camaro 67, en 80-tals camaro eller firebird/trans am med v8 är inte farligt dyrt. Finns även med targa!

Annars en mazda mx5?

Camaro targa finns ju 90-tals också, dom är fina, MX5 har jag också funderat på ett tag.

camaro 80-tals är ju ganska lika min supra, så inte så jätte sugen på 80tals camaron sad

Meister
6 763 Inlägg
9 februari 2010
MrTorture skrev:
AcesHigh666 skrev:

Annars en mazda mx5?

Camaro targa finns ju 90-tals också, dom är fina, MX5 har jag också funderat på ett tag.

camaro 80-tals är ju ganska lika min supra, så inte så jätte sugen på 80tals camaron sad

93 och framåt då? Vet inte om du får en med V8 men värt att kolla upp

8 886 Inlägg
9 februari 2010
MrTorture skrev:
Hamilton skrev:

specificera det du tänkt köpa. den är väl inte så specifik? smile jag har lite planer, men dom byggs på hela tiden ju mer förslag som kommer in, hade inte ens kollat på Alfa GTV innan Rquired nämde det, och den är ju solklart en bil jag skulle kunna tänka mig tack vare Rquired.

kanske skall ändra lite i mitt första inlägg och se vad du tycker då smile Mvh jesper.

Ja med det svaret så är det defenitivt inte en Köpråd tråd utan snarare inspiration du söker.
och då är det fel rubrik och fel forum.

Fotograf på tierpidag.se

Sök