3778
Sök

vatten i calibran

1 813 Inlägg
25 september 2006
Trådstartare
någon här som har samma problem med sin calibra att golvet e fullt med vatten..

hittar inget hål där det kan ta sig in :S

översta mattan e inte blött men den understa e och så e där någon mjuk dämpnings matta lr nått det har blevit dubbelt så stor pga att den suger åt sej "som en tvättsvamp" det e båda sidorna fram men inget bak...

någon som har haft samma problem som kan hjälpa :S

vorre tacksam för alla svaren man kan få...

Åk före du så väntar jag på dig där..!

61 Inlägg
26 september 2006
dj_padde skrev:
någon här som har samma problem med sin calibra att golvet e fullt med vatten..

hittar inget hål där det kan ta sig in :S

översta mattan e inte blött men den understa e och så e där någon mjuk dämpnings matta lr nått det har blevit dubbelt så stor pga att den suger åt sej "som en tvättsvamp" det e båda sidorna fram men inget bak...

någon som har haft samma problem som kan hjälpa :S

vorre tacksam för alla svaren man kan få...

Kör igenom en högtryckstvätt så kanske du har tur att se nått..? wink

Medlem 5280
552 Inlägg
26 september 2006
Tjejen har samma problem. Det sitter en gummiplugg under mattorna.. Det är den som läcker på den bilen iaf.

505 Inlägg
26 september 2006
Om du har plast pryttlarna kvar innanför skärmkanterna i hjulhuset så kan jag nästan garantera att du har stora rosthål där. Riv loss dom och kolla, om dom inte är för stora så rostlaga GENAST! det sprider sig helvetiskt fort inne i hjulhusen när det väl börjat!

MVH Matte

Calibra Turbo 4x4

448 Inlägg
26 september 2006
min flickväns systers pojkvän hade samma problem....

Xzit

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
27 september 2006
Har också råkat på det problemet på den Calibra som jag hade tidigare. Kan dock inte ge något svar på var ifrån vattnet kommer ifrån. Jag brukade lyfta upp mattan med jämna mellanrum och dammsuga upp det vatten som gick och sen sätta in en värmefläkt som torkade upp.

Sök