3399
Sök

Köper bilar på blocket.

524 Inlägg
28 september 2006
Trådstartare
Tja. Asså ve e de för nåra som köper bilar på blocket? När man söker på "köpes", kommer upp hundratals med annonser av folk som vill köpa allt från typ rostiga skitbilar värda ungefär 2 kroner till bilar värda milljonen. Allt detta i samma annons. Va e de för nåra som lägger upp dom köpesannonserna? E de typ folk som erbjuder skitsummor å sen langar över dom till öststaterna eller??

Köper idag, betalar bäst osv. skriver dom ju... Nån som vet va de e för folk?

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
28 september 2006
Skulle tro att dom köper bilarna för en billig peng och sen så kör dom bilarna till skroten och får betalt för dom där.....

524 Inlägg
28 september 2006
Trådstartare
aa men dom köper ju alla bilar dyra som billiga, gammla som nya osv.

555 Inlägg
28 september 2006
buy/sell business, de köper billigt och säljer dyrt.. konstigare än så finns det inte.. det är som jag vill kanske köpa din bil ford thunderbird för ett riktigt billigt pris för du behöver snabba pengar sen säljer jag den för dubbla värdet

61 Inlägg
28 september 2006
Jag sålde en gammal merca 123a som var obesiktad med rätt stora hål i golvet till en snubbe som skicka bilarna till Afrika sa han..

524 Inlägg
28 september 2006
Trådstartare
Fick du bra betalt? Asså, fick du de den var värderad till typ eller va de en riktig skitsumma du fick?

Lastbilschaufför
265 Inlägg
28 september 2006
Dieslar går ju åt som fan där nere till bilar,vattenpumpar o elverk osv.

61 Inlägg
28 september 2006
GrebyAxel skrev:
Fick du bra betalt? Asså, fick du de den var värderad till typ eller va de en riktig skitsumma du fick?

Ja fick 2500:- hade satt ut den på 3000:- var ganska sleten, typ rost på några skärmkanter.. bucklig bakskärm.. så jag var nöjd.. ville bli av med den så fort som möjligt typ! Fick behålla vinterdäcken..wink

Sök