Bästa alternativet är ju att åka till nån skrot i närheten och plocka en vanlig regulator av den typ du har fasrt med 3,8 bars tryck istället. Dels billigare och dels säkrare än att köpa nån form av kopia. Att spara in på en så viktig del som btr för att spara nån krona kan bli dyrt i slutänden.
Därför att jag har köpt 968:or och har en 3" lmm så behöver öka bränsletrycket för att kunna använda spridarna.
Tråden handlade inte om jag skulle byta och varför. Den handlar om vilken modell som är bra och beprovad.
Vet du ngt om det så får du gärna hjälpa mig.
okej, tänkte om du var en sån som ville byta för att "få mer effekt"
ja malpassi gör väl helt okej grejer, aeromotive, men dom är dyra... men köp inget klracing kinaskit för 500 spänn bara. annars finns ju flera bilar som har 3.8 bars regulator, vilka vet jag däremot inte.
Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.
Bästa alternativet är ju att åka till nån skrot i närheten och plocka en vanlig regulator av den typ du har fasrt med 3,8 bars tryck istället. Dels billigare och dels säkrare än att köpa nån form av kopia. Att spara in på en så viktig del som btr för att spara nån krona kan bli dyrt i slutänden.
Ne ngn kopia har jag inte tänkt mig. Det lät ju bra med att köpa en begagnad men lite jobbigt om man vill kunna minska eller öka trycket för att få det perfekt.
Därför att jag har köpt 968:or och har en 3" lmm så behöver öka bränsletrycket för att kunna använda spridarna.
Tråden handlade inte om jag skulle byta och varför. Den handlar om vilken modell som är bra och beprovad.
Vet du ngt om det så får du gärna hjälpa mig.
okej, tänkte om du var en sån som ville byta för att "få mer effekt"
ja malpassi gör väl helt okej grejer, aeromotive, men dom är dyra... men köp inget klracing kinaskit för 500 spänn bara. annars finns ju flera bilar som har 3.8 bars regulator, vilka vet jag däremot inte.
Så du tycker att den aeromotive på turbobanditen som jag la upp en länk till är ett bra alternativ?
Bästa alternativet är ju att åka till nån skrot i närheten och plocka en vanlig regulator av den typ du har fasrt med 3,8 bars tryck istället. Dels billigare och dels säkrare än att köpa nån form av kopia. Att spara in på en så viktig del som btr för att spara nån krona kan bli dyrt i slutänden.
Ne ngn kopia har jag inte tänkt mig. Det lät ju bra med att köpa en begagnad men lite jobbigt om man vill kunna minska eller öka trycket för att få det perfekt.
Så det blir nog en ställbar för mig.
Till vilken nytta? Du ska väl ha 3,8 bar och den sista finslipningen sköter ju sprutet själv med adaptiviteten. Och har man nå värre trimplaner i framtiden så lär man i vilket fall köpa större spridare och gå tillbaks till 3 bars grundtryck.
Fördelen med en likadan med högre tryck är att det baar är att ta bort den gamla och dit med den nya. Ska du ha som tex aeromotivekopian så lär man bygga om railen och dra lite extra ledningar för att få det att funka.
Därför att jag har köpt 968:or och har en 3" lmm så behöver öka bränsletrycket för att kunna använda spridarna.
Tråden handlade inte om jag skulle byta och varför. Den handlar om vilken modell som är bra och beprovad.
Vet du ngt om det så får du gärna hjälpa mig.
okej, tänkte om du var en sån som ville byta för att "få mer effekt"
ja malpassi gör väl helt okej grejer, aeromotive, men dom är dyra... men köp inget klracing kinaskit för 500 spänn bara. annars finns ju flera bilar som har 3.8 bars regulator, vilka vet jag däremot inte.
Så du tycker att den aeromotive på turbobanditen som jag la upp en länk till är ett bra alternativ?
Det där är ju ingen äkta aeromotive, det står ju Racing BTR "typ" aeromotiv, alltså en kopia.. troligtvis kina alltså.. Missade du min länk? i samma prisklass som den där men garanterat säkrare!