Okej! Anledningen till att jag frågar är att jag pratade med en kille som hade kortat en bil och den blev tydligen för kort för att kunna reggas! Så nåt minstamått måste finnas! Får försöka kontakta SFRO då!
Okej! Anledningen till att jag frågar är att jag pratade med en kille som hade kortat en bil och den blev tydligen för kort för att kunna reggas! Så nåt minstamått måste finnas! Får försöka kontakta SFRO då!
MVH/Jon
kanske va fara för trafiken.. ta o ring till SFRO imorrn o hör av dig om du får svar.. du kanske har tänkt korta en 126a o cabba den ? hehehe.. ?
Nu har jag pratat med SFRO och en bil får vara hur kort som helst så länge vägegenskaperna är bra! Vilket verkar vara i stort sett omöjligt om man ska korta en bil som från början redan är kort och har odugliga vägegenskaper!
Nu har jag pratat med SFRO och en bil får vara hur kort som helst så länge vägegenskaperna är bra! Vilket verkar vara i stort sett omöjligt om man ska korta en bil som från början redan är kort och har odugliga vägegenskaper!
MVH/Jon
ok.. då hade jag rätt mm håller helt med dig.. kortar man en 126 undrar hur vägegenskaperna blir då hehe
Har en kompis som håller på att korta en hundkoja så en bil får nog vara relativt kort, denna ska SFRO besiktigas och den ska vara fullt körduglig för gatan, kommer ju bli skitcool
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE