3380
Sök

Råd kring Frontbåge XC70 -07

79 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
Tjenna!
Tänkte bara kolla om det är någon som har en aning om vart man kan få tag i en bra frontbåge till xc70, jag har koll på www.qpax.se och www.kamaprodukter.se, båda är intressanta, men någon som vet vart man kan få tag i billigare bågar? kraven är att det ska få plats tre extraljus (typ hella 3000) att den ska vara rostfri/borstad och att extraljusen hamnar rätt högt upp.
Om det är någon som har en båge till salu vore det guld! smile

Edit. Ere någon skillnad rent kvalitétsmässigt mellan qpax och kama??
Senast redigerat av klass (29 oktober 2009)

Do I really look like a guy with a plan? You know what I am? I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it. You know, I just do things...

159 Inlägg
30 oktober 2009
Är den V70II eller V70n-karossen?

På min XC70 -04 hade jag Qpax-bågen monterad - monteras på 10 minuter och väger ingenting.
Innan dess provade jag en stor chromad variant från tillbilen men den var tusen gånger bökigare att montera, tyngre etc. Qpax använder originalfästen = supersmidigt. Kostar ju dock en slant...
Men Qpax frontbåge rekommenderas starkt!

79 Inlägg
30 oktober 2009
Trådstartare
Tack så mycket för ditt svar!
Bågen du hade innan, kommer du ihåg vad det var för märke?
Hardu kvar någon av bågarna??

Do I really look like a guy with a plan? You know what I am? I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it. You know, I just do things...

79 Inlägg
28 februari 2010
Trådstartare
fortsätter på min gamla tråd..
har fortfarande inte hittat nån  båge, finns det någon här som kanske har en båge, eller kan tillverka en till mig??

Sök