Fick ju fira att snön äntligen börja dra sig undan sakta men säkert. Börjar bli riktigt taggad inför en ny säsong nu. Miljön är inte helt självvald, tagen utanför en bilhall kort o gott, men försökte göra det bästa av situationen. Hursomhelst är jag överlycklig över att ha kunnat ta bilder på en bil utomhus. Så kommentera gärna!
tar den vilken dag som helst före valfri M och AMG Tysk
Jag kan bara hålla med, nästan.. M är för vanligt för att vara kul plus att lexusen är snyggare. Vet inte om den tagit sig om C63 AMG än för mig, AMG har fortfarande ett helt stört ljud. Men jag ska försöka provköra alla tre under året, så jag återkommer med en vinnare sen.
Då är första konkurrenten provkörd, men jag tror detta exemplaret var något missvisande då det hade ett lite trevligare avgassystem än original. Minussidor: - Farthållaren, krånglig jämfört med många andra bilar. - Känslan i blinkersspaken - Växelspaksknoppen (manuell) känns som att den inte sitter kvar vid aktiv körning (har sett den lossna på äldre m-modeller också) - Inget direkt vrid, måste varvas rätt friskt för att kännas rapp. - Inget för långfärden.
Plus: + Resten. Helt sanslöst rolig att köra aktivt!