2914
Sök

Lödde Träffen (Eftersnack)

Livsnjutare
155 Inlägg
18 mars 2010
Trådstartare
Lyckad träff men endå inte eller? hmm,  Kul att där va så många som kom endå, mer än jag hade förväntat mig tongue , Mindre synd att där är andra som har ont i röven & för mycket fritid som förstör för dom som vill umgås/ha kul   (en viss v70) hmm

Blir det något mer i framtiden i lödde?, nu vet ju dom blå klädda att träffen är igång igen sad

67 Inlägg
18 mars 2010
Ja det kom ju mer folk än man trodde med tanke på att det e tidigt på året!
Men vad va det med den där V70:in? va det en civilare eller bara nån som saknar TV hemma? Den bilen som han som börna körde in i va väll civilare?

Blev lite mycket på samma gång där så hängde inte med riktigt i svängarna och vem som va vad:p

Hoppas ju på att det ska kunna fortsätta men det bör kanske funderas på ett nytt ställe. Lödde har ju de blåa ganska bra koll på nu känns det som!

Saab 9-3 Aero Coupé -02
Finns det nåt fånigare än en bil som ser snabb ut och gör 0-100 på en industrisemester?

Livsnjutare
155 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
caboom89 skrev:
Men vad va det med den där V70:in? va det en civilare eller bara nån som saknar TV hemma? Den bilen som han som börna körde in i va väll civilare?

Blev lite mycket på samma gång där så hängde inte med riktigt i svängarna och vem som va vad:p

Hoppas ju på att det ska kunna fortsätta men det bör kanske funderas på ett nytt ställe. Lödde har ju de blåa ganska bra koll på nu känns det som!

Dom i v70n är jag tveksam på att dom var civilare, nog någon med för mycket fritid :p.   Audin som blev påkörd tror jag inte heller var någon civilare.  Tror att dom i v70n ringde bängen för dom körde runt o pratade i telefon när det börja komma en massa folk, sen körde dom bakom och video filmade när supran & någon annan raceade.   Såg även ut som det var några som tog reg nr på V70n tongue .
Senast redigerat av Svamp3n (19 mars 2010)

67 Inlägg
19 mars 2010
Svamp3n skrev:
caboom89 skrev:

Dom i v70n är jag tveksam på att dom var civilare, nog någon med för mycket fritid :p.   Audin som blev påkörd tror jag inte heller var någon civilare.  Tror att dom i v70n ringde bängen för dom körde runt o pratade i telefon när det börja komma en massa folk, sen körde dom bakom och video filmade när supran & någon annan raceade.   Såg även ut som det var några som tog reg nr på V70n tongue .

Okej, ja för det såg precis ut som om dem i audin viftade med brickor och grejer men det va det kanske inte.
Ja jag såg det att dem i V70:in körde efter folk och fotade, sjukt löjligt. Kanske dags att skaffa sig en bättre hobby än att fota bilar som kör på en väg:p Bara att hoppas på att det blir bättre till nästa gång om det blir nån!

Saab 9-3 Aero Coupé -02
Finns det nåt fånigare än en bil som ser snabb ut och gör 0-100 på en industrisemester?

86 Inlägg
19 mars 2010
jag tror som caboom89 att det borde funderas lite över andra platser och kanske byta tid tills man hittat något bättre... måste bara säga All Creds till burn kungen, sjukt soft och tummen upp (fast synd det med bilen). får bara hoppas att alla som var där idag håller kvar vid att träffas och inte ger upp bara för detta!!!

223 Inlägg
19 mars 2010
dem måste ju filma ägaren också för att kunna få böter? om inte felparkering?

och Vem vare som kasta???!! big_smile

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

Sök