2965
Sök

Inkoppling av btr

13 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
Hej jag har monterat en ställbar btr av märket Street XQL på min 940ltt enligt uppgifter så ska bränsleslangar sitta monterade så här ihop med original btr men mätarnålen rör sig inte alls jag misstänker att slangarna ska sitta tvärtom. Är det nån annan här som kör med samma btr som kanske kan svara på om jag kopplat detta rätt ni kan gå in på min sida b23ltt så kan ni se bilder mvh.

347 Inlägg
19 mars 2010
Svårt att se på bara dom två bilderna hur du har kopplat. Du får ta fler bilder eller göra en ritning på hur du kopplat.

13 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
o_lindh skrev:
Svårt att se på bara dom två bilderna hur du har kopplat. Du får ta fler bilder eller göra en ritning på hur du kopplat.

Tjenare det ordnade sig bränsleslangar satt fel. Rätt ordning ska vara. Matarslangen ska monteras på det understa uttaget å den andra slangen ska dras från org btr till det bakre uttaget å sen den lilla slangen är ju vaccum kopplas ihop med t-kors på org btr sen funkar det fint har lagt upp nya bilder på min sida för den som är intresserad av det kanske fler som funderar hur det ska kopplas ihop wink

Sök