3507
Sök

Köpråd: Saab 9-3 aero -03

91 Inlägg
20 mars 2010
Trådstartare
Hej
Hade tänkt köpa en Saab 9-3 Aero -03 och ska ha den till september. När är det billigast att köpa? nu på vintern eller senare närmare september?

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
20 mars 2010
köp nu isf tongue ifall konjukturen vänder wink

91 Inlägg
20 mars 2010
Trådstartare
okej helt säker?tongue

Trucker
2 710 Inlägg
20 mars 2010
Har inte så mkt med konjunkturen o göra längre utan våren avgör nu väldig mkt hur mkt folk vill köpa/sälja smile

Fart missbrukare

91 Inlägg
20 mars 2010
Trådstartare
okej så jag borde köpa nu så snabbt som möjligt?tongue

1 298 Inlägg
20 mars 2010
Ja köp nu! Saabarna står ju riktigt lågt nu med och om framtiden vet man ju inte. Antingen går dem ner ännu mer eller så går dem upp tongue

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

55 Inlägg
20 mars 2010
Finns ingen större anledning till att vänta med att köpa en 9-3 03a då den redan har ett antal år på nacken och kommer inte sjunka mer om du väntar till hösten. Gäller nog bara att hitta rätt säljare som är villig att bli av med bilen snabbt och enkelt och kan sälja den till ett bra pris. Men titta inte enbart på priset, kan bli dyrare i slutändan ändå!

2 271 Inlägg
20 mars 2010
Köp nu! köpte min i Januari med 11.000 mil på mätarn för 89k. Och vad jag såg på blocket idag
så har priserna börjat gå lite uppåt.
Min va i alla fall för tillfället ( av slump ) den billigaste på blocket då med det miltalet.
Går ju att hitta billigare om man inte är rädd för lite mer mil på mätarn.

//Tompa

2 600 Inlägg
20 mars 2010
nu vet jag inte hur aeron ligger i pris men om vi ta en 2,0t eller 1,8t så får man ju idag en 05 kankse 10 tusen mil för 88 tusen om inte billigare det är bra pris tycker jag=) fast aeron är ju dyrare som sagt tyvärr annars hadde varit gött men en nyare aero för dom priserna smile

gör som jag kör gubba racer=)

2 271 Inlägg
21 mars 2010
Självklart! Hade jag vart ekonomiskt lagd hade jag köpt en vector eller i liknande istället.smile
Men det är nått visst med att ha en "riktig" och inte en ovanstående med aerons kjolar osv,
och då får det kosta.

Och F40 lådan i aeron ( 6 vxl, även i dieseln ) är riktigt nice.

2 600 Inlägg
21 mars 2010
lingua skrev:
Självklart! Hade jag vart ekonomiskt lagd hade jag köpt en vector eller i liknande istället.smile
Men det är nått visst med att ha en "riktig" och inte en ovanstående med aerons kjolar osv,
och då får det kosta.

Och F40 lådan i aeron ( 6 vxl, även i dieseln ) är riktigt nice.

vill man ha en aero så ska man ju självklart köpa en smile som sagt är ju bra pris på alla 9-3 or idag jag sj skulle vilja ha en tongue men skulle nog kunna tänka mig en 1,8t sen ett chip smile  men är ju jag de:P

gör som jag kör gubba racer=)

Sök