4305
Sök

Val av klädsel färg till min Toyota Celica Supra. smakråd.

682 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
Hej, enklast är att kolla bland mina fordon så slipper jag länka bilder här. Toyota Celica Supra.

Vi skall för att inte slita original inredningen klä om säterna. Vi skall sy all själv. dock behöver jag smakråd. vi har kollat lite på Lime grönt Fake läder > skall vara där det är grått. sedan svar läder där det just är Svart på original klädseln. men vi söker alla förslag som skulle kunna passa bilens färg. Mvh Jesper och min pappa.

533 Inlägg
24 mars 2010
Rött läder i mitten, och svart läder på sidorna tycker jag skulle passa riktigt bra smile

682 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
Slemrotta skrev:
Rött läder i mitten, och svart läder på sidorna tycker jag skulle passa riktigt bra smile

Tackar för smaktipset, Det skall ses över smile

82 Inlägg
24 mars 2010
Jag håller helt med där... rött läder i mitten och svart på sidorna, gärna samma röda som bilen.

2 337 Inlägg
24 mars 2010
Stämmer in i kören - färgmatcha bilens lack i mitten av stolarna och ha svart på sidorna, kan nog bli riktigt snyggt!

682 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
skall jag söka läder färg på bilens färgkod?

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
24 mars 2010
Sarge skrev:
Stämmer in i kören

Jag vill vara med o sjunga! = +1

MrTorture skrev:
skall jag söka läder färg på bilens färgkod?

Du lär inte hitta nåt i exakt samma färg men nåt i samma nyans skulle vara bra.
Kan rekommendera en affär vid Bilprovningen/Marks Limusine i Kinna(/Skene), har för mig att jag såg nåt liknande färg där...
Senast redigerat av Grabber (24 mars 2010)

682 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
Som det sägs, kan var svårt att hitta Exakt samma färg, då till nyans. Mörkare eller ljusare?
Låt oss kalla Bilens färg vinröd.
Senast redigerat av MrTorture (24 mars 2010)

Sök