3676
Sök

Volvo 855 konvetering till V70 handtag!

Chef de cousine
45 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
Hej!

Kollade på handtag ifrån en v70! Men nu till det kluriga, ingick inga låskolvar.

Passa min gamla i v70 handtagen?

MVH Tobias

336 Inlägg
24 mars 2010
Är lite meck att flytta låskolven.
Här är en bra länk hur du gör http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic … mp;t=51958

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Chef de cousine
45 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
Jo! Köpte ett handtag ifrån en v70, till min baklucka. Men kan hålla med dig om att det vart meck!

Så jag kör utan just nu tongue

Tackar för länken! smile

P.S Jag har ju inga låskolvar ifrån v70 handtagen big_smile
Senast redigerat av Tobias_1337 (24 mars 2010)

336 Inlägg
24 mars 2010
Många kör ju också V70 handtag men har släta på förardörren (Högerhandtag) och förlitar sig på fjärrlåset. Själv hade jag turen och fick med en nyckel till mina.

1 489 Inlägg
24 mars 2010
mir skrev:
Många kör ju också V70 handtag men har släta på förardörren (Högerhandtag) och förlitar sig på fjärrlåset. Själv hade jag turen och fick med en nyckel till mina.

Högerhandtag hoppas jag verkligen inte dom har, blir lite svårt och montera wink

Däremot handtag ifrån bakdörrarna?

Mvh

• Även den starka måste ta i när han skiter

336 Inlägg
24 mars 2010
Hehe.. Höger handtag passar utmärkt på förarsidan. Det enda som skilljer är att dessa inte har någon låskolv i övrigt så är det bara att smacka på.

1 489 Inlägg
24 mars 2010
mir skrev:
Hehe.. Höger handtag passar utmärkt på förarsidan. Det enda som skilljer är att dessa inte har någon låskolv i övrigt så är det bara att smacka på.

Jasså, då har man lärt sig något nytt wink. Hur blir det då med öppningsarmaturen vid montering då du måste vrida handtaget för att få det på plats? Mao allt blir uppochner?

Mvh

Sorry för OT

• Även den starka måste ta i när han skiter

Sök