Har ett steg som heter AutoStudio pro 4.6.. Sökt runt en massa men hittar typ ingen info om det. Någon som vet om det är ett bra steg eller inte ? Vad det ligger i för pris idag ca ? tänkte kanske sälja..
Ett sånt steg har jag och är riktigt nöjd. Jag pratade med någon i autostudios monter på elmia för några årsedan och jag har för mej att han påstod att dom va stabila i 1 ohm mono, tyvärr kommer jag inte ihåg hur jag har kopplat men jag kör 2st 12or med dubbla 4ohm spolar på 2 kanaler (troligtvis 1ohm mono) och frontsystemet på dom andra 2 och har gjort det i flera år. Hur mycket vill TS ha för steget?
Har ett steg som heter AutoStudio pro 4.6.. Sökt runt en massa men hittar typ ingen info om det. Någon som vet om det är ett bra steg eller inte ? Vad det ligger i för pris idag ca ? tänkte kanske sälja..
jag gillar autostudio gillar du starka batterier? har några 220 ah på lager om du e sugen räcker 2st? kostar 3500 st nya ca ett år gammla och underhålls laddade
finns i dagsläget ett sådant steg till salu för 139 euro dvs 1349.45 SEK.
Jag tror jag har sett det också men om jag kommer ihåg rätt så är det nytt. Jag gav 1000:- för ca:4 årsedan för mitt och då va det i liknande skick som TS med undantag av att alla skruvar fanns till mitt steg.