..och skulle vilja låta mig provköra? Går i tankarna att köpa en BMW 520/523/528 touring med automat, men har aldrig provkört en sådan, och tänkte fråga lite snällt om någon skulle vilja visa upp sin bil och berätta lite om dem? Helt novis på BMW (eller tja, hade ju en E30 förut, erfarenhet! ) och skulle väl behöva känna lite på en innan jag bestämmer mig helt!
Tacksam för svar! MVH// Ronny
OBS hade inte tänkt testa någon topphastighet eller vilket fräsigt drag det är, utan bara allmänt känns lite hur dem är att köra
..och skulle vilja låta mig provköra? Går i tankarna att köpa en BMW 320/323/328 touring med automat, men har aldrig provkört en sådan, och tänkte fråga lite snällt om någon skulle vilja visa upp sin bil och berätta lite om dem? Helt novis på BMW (eller tja, hade ju en E30 förut, erfarenhet! ) och skulle väl behöva känna lite på en innan jag bestämmer mig helt!
Tacksam för svar! MVH// Ronny
OBS hade inte tänkt testa någon topphastighet eller vilket fräsigt drag det är, utan bara allmänt känns lite hur dem är att köra
Sök på bilar här på garaget och se om det finns någon som har en bil. Sen kan man ju inte få mer än nej Annars kika in på något BMW-forum, typ http://www.autopower.se där man ev kan hitta folk i sin närhet med rätt bilmodell.
Ber om ursäkt, det vart en 3a istället för en 5a *skäms*.. Redigerar efter mig!
Knata in hos en bilhandlare tänkte ja göra i andra hand, autopower har ja setat och läst på om bilarna, stod en hel del matnyttigt där tack för tipsen!
Anledningen att byta, ska ändå skaffa en till nyare bil, nyare mercedes e-klass (w210) har ja fått så dåliga vibbar av att de känns nästan som att man borde prova något annat, har hört en del bra om e39, dom ska vara sköna och tämligen kvalitetssäkra samt lagomt bensinsnåla, hur mycket av det som är sant vet jag inte, skulle ju dock kännas bra att provköra en.