3176
Sök

Garage / liten "lokal" i Växjö sökes.

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
22 april 2010
Trådstartare
Tjenare, undrar ifall någon vet om det finns garage eller liknade som man kan hyra i växjö, har flyttat ihop med fästmön och hon bor på campus vilket betyder att det finns inga garage att hyra här.

Behöver ett ställe där man kan vara en stund när man ska polera bilen eller pilla med bilen utan att behöva stå ute på en stor parkering som en idiot...

Tack på förhand.

Inspiration comes standard

177 Inlägg
22 april 2010
Det är jävligt svårt att hitta ett vettigt garage i växjö.
Kolla runt med företag på industriområdet,dem kan ha något som du kan få hyra.

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
22 april 2010
Trådstartare
har ringt till några men fan va de blir irriterade som att ja tigger pengar eller nått...

177 Inlägg
22 april 2010
haha, men lägg ut en annons eller ut med lappar på ica och andra affärer som ligger ute i teleborg.
finns säkert nån privatperson som kan hyra ut för en slant, om du inte ska ha ett jättegarage.

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
22 april 2010
Trådstartare
aaa tänkte inte på det, nej fan bara bilen får plats och att jag kan röra mig runt den... hatar att vara här ute på parkeringen, jag tycker inte att det är nått konstigt med att meka med bilen på en parkering jag menar "a man has got to do, what a man has got to do" men folk kollar på en som att man är hemlös och ska sno den....

177 Inlägg
22 april 2010
Fixa med bilen ute på en allmän parkering är ingen höjdare, lägg ut en annons så kanske du får tag på nåt. Lycka till!

Sök