saab 9-3 98 T5 system. Körde i en rondell o bilen bah la ner.. Tror att de ska va kasetten eftersom ja får bensin men ingen gnista o har testat 4 olika stift. Dock har ja svårt o tro att kasetten bara lägger av "poff". förslag?
åhfan, men kasetten e inte död.. Den låter som den alltid gjort när man stänger av bilen, efter ett par sekunder tänds stiften för att förbränna allt i cylindern. så låter den nu med bara de att stiften är döda. om nån fattar va ja skrev nu
Hade du bott närmare hade du kunnat testa med min. Men du känner inte någon med T7 motor då? Deras kassett går att testa med, men inget du ska köra runt med! Men som sagt, går att testa och se om kassetten är felet eller inte!
Hade du bott närmare hade du kunnat testa med min. Men du känner inte någon med T7 motor då? Deras kassett går att testa med, men inget du ska köra runt med! Men som sagt, går att testa och se om kassetten är felet eller inte!
Fan de hade vart nice.. Detta suger verkligen när man inte är hundra på va som failar... -.-
Fan de hade vart nice.. Detta suger verkligen när man inte är hundra på va som failar... -.-
Vet själv hur det är! Därför är det bra att visa delar går att låna om man har kontakter!