2139
Sök

Vandalisering av flickvännens volvo

4 554 Inlägg
19 januari 2010
#21
annars köper du en ups som är relästyrd genom larmet och kopplad till bilens batteri ena anslutningen går i marken andra i karossen sen är de bara å kolla på när dom hoppar till:D sätter du en "varning högspänning" i rutan så får dom skylla sig själva:D

4 005 Inlägg
19 januari 2010
#22
loudness skrev:
annars köper du en ups som är relästyrd genom larmet och kopplad till bilens batteri ena anslutningen går i marken andra i karossen sen är de bara å kolla på när dom hoppar till:D sätter du en "varning högspänning" i rutan så får dom skylla sig själva:D
Åååh nu satte du idéer i skallen på mig för mina oanvända UPSer som bara ligger och skräpar smile


31 Inlägg
21 januari 2010
#23
Haha tror ni det funkar att dra det till fälgarna så man får ha ventilhattarna i fred wink

Blir det inte problem att sätt ditt en så där fjärrstart på en saab då i alla fall jag måste ha backen i för att kunna ta ur nyckeln? 

MVH
Patrik


1 915 Inlägg
21 januari 2010
#24
Måste ha växellådan i neutral, om du ska kunna använda fjärrstart.
Så det blir lite svårt med din saab smile
Om det inte går att modifiera spärren så nyckeln går att få ur även i neutralläge.


pk89 skrev:
Haha tror ni det funkar att dra det till fälgarna så man får ha ventilhattarna i fred wink

Blir det inte problem att sätt ditt en så där fjärrstart på en saab då i alla fall jag måste ha backen i för att kunna ta ur nyckeln? 

MVH
Patrik

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01

13 Inlägg
30 januari 2010
Trådstartare
#25
Vore en ide, sätta upp en kamera och se när dom hoppar ur skinnet! hahah


16 Inlägg
13 februari 2010
#26
Lycka till att knäcka rattlåset på en 740 tongue

Flickspanare
728 Inlägg
13 februari 2010
#27
Jimmy740 skrev:
Lycka till att knäcka rattlåset på en 740 tongue
Det har jag gjort på en 740 jag hade tappat nycklarna till.
Det var lite svårt, och vi var 3 gubbar som kämpade, och tog lite tid. Men det gick. wink

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

11 Inlägg
16 februari 2010
#28
vad är en UPS för nått? tongue

Motborgare
1 099 Inlägg
16 februari 2010
#29
Sara_GT skrev:
vad är en UPS för nått? tongue
Uninterruptible Power Supply. Avbrottsfri kraftförsöjning, på rixswenska. Används som matning för datorer (servrar) för att de inte skall tappa andan om kraftbolaget klantar sig.

-- K

16 Inlägg
1 juni 2010
#30
Gaijin skrev:
Jimmy740 skrev:
Lycka till att knäcka rattlåset på en 740 tongue
Det har jag gjort på en 740 jag hade tappat nycklarna till.
Det var lite svårt, och vi var 3 gubbar som kämpade, och tog lite tid. Men det gick. wink
Haha, okey tongue


Sök