3353
Sök

Köpråd: Passat kombi

42 Inlägg
4 juni 2010
Trådstartare
Vill ha så mycket RIS & ROS som möjligt på passat kombi -00 / -01. Har kikat runt men mest hittat urspårade trådar där förslag på andra bilar börjats prata. Så nu vill jag bara ha info om denna bil, med de två årsmodellerna big_smile

Quattro - bar å åk
621 Inlägg
4 juni 2010
jag tycker du ska gå på 01 lr nyare för då får du med faceliften. Vilken motor är du ute efter?

Varför ha en turbo när man kan ha två?!?

42 Inlägg
4 juni 2010
Trådstartare
Vilken motor? I och med att de finns så många olika varianter, så får ni berätta vilken jag ska satsa på ;P
Bilen är inte till för snabbkörning utan "familjestuk". Ska ha bra bensinpris även om man lastar mycket ( finns en viss kvinlig familjemeddlem som gillar IKEA & GeKås i hushållet) eller drar släp. Sen gör det ju inget för min del om det händer något när man trycker på gasen cool

42 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Ingen som har erfarenhet nog att yttra sig?

Supraman
2 300 Inlägg
5 juni 2010
Inget större fel på dom.
Kolla framvagn och att allt i elväg funkar.

Kan rekommendera diesel om du vill köra snålt.
de skatten kostar tjänar du igen på driftkostnaden.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

806 Inlägg
5 juni 2010
Får jag verkligen inte rekommendera en annan bil?

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
6 juni 2010
hade en 00a v5a i höstas, skön bil o köra o åka i. som sagt känn på framvagnen då de är kända för problem med länkarmar.

annars är det som alla gamla bilar, skicket o hur de känns avgör inte milen på dem.

(men en kombi med drag är ju optimalt smile )

Sök