Funderade på att köpa detta steg. Men jag undrar ifall man kan koppla så att man får en kanal med 1200watt i och sedan två stycken som man har 600watt vardera i. Sen tänkte jag om man kan koppla två stycken 6*9or i en kanal, alltså att man har 4st 6*9or på 2 kanaler... Som ni märker är jag inte så haj på dessa grejer så dumförklara inte mig nu, har redan gjort det själv
Visst kan du koppla 1x 700w och 2x 350w (tänkt på att man alltid kollar RMS watten och inte MAX watten på steget)
Om du kan koppla in 2x 6x9or beror på vilken impedans du har på dina 6x9or och vad steget klarar av.
inte för att vara negativ nu men tror du gick på en nit att köpa detta steget om han som skriver detta http://www.zatzy.com/fragor-svar/363310 … ot-ha.html har rätt så lämnar det långt ifrån den effekten som är angiven.
Kan lova att det där steget inte ens lämnar i närheten av den effekten, iaf inte med vettig THD... Kolla efter nåt begagnat märkessteg istället som lämnar skapligt med effekt så blir det garanterat bättre! Men vad ska du driva med det, bara 6x9or?