2702
Sök

angel eyes eller cathode-rör..

53 Inlägg
28 oktober 2006
Trådstartare
tja alla..är sugen på att skaffa den fina angel eyes looken åt min bil..
men som studerande har man inte direkt överflöd av pengar, så några hela angel eyes lampor blir det nog inte..
men har läst många trådar där folk frågat om var man kan köpa bara ringarna, och några har rekomenderat att köpa helt vanliga cathode rör istället för dom "äkta ringarna"..
http://www.gtek.se/index.php?mode=item& … 32599523d9
såna har jag funderat på, eller såna här--http://realcar.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H
dom verkar vara lättare att sätta fast..
hur skilljer sig kvaliten på dessa 2, hur bra/dåligt lyser dom m.m.
undrar realcar importerar till finland? någon som vet?

ska också fixa ljudet i bilen, så tipsa gärna om bashögtalare, slutsteg m.m.
ca 5000-6000 kronor max.

tack iaf smile

53 Inlägg
29 oktober 2006
Trådstartare
såg faktiskt grymt billigt ut..och i mitt fall duger säkert kvaliteten, är illa tvungen att gå efter ekonomin hmm

53 Inlägg
30 oktober 2006
Trådstartare
börjar bli lite smått irriterad, får nästan aldrig några svar på mina trådar, har använt sökfunktionen men får inte reda på det jag vill..
NÅGON måste ju ha svar!??!

Låt aldrig bilen stå still..
112 Inlägg
30 oktober 2006
Jag skulle nog tro att köpa lösa angeleyes är nog det bästa men du får kolla me realcar...

hova.com har angeleyes till e30 det är inte billigt men det är snyggt..

Ljudet skulle jag nog köpa nått snyggt och begagnat det har jag gjort och det har funkar bra men sterio är billigt på netonnet.se

Var inte FÖR optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg!

53 Inlägg
30 oktober 2006
Trådstartare
tack smile hova.com har snygga angel eyes, men inte enligt min plånbok big_smile
osäker om lösa ringar är det bästa, eftersom jag sett flera som rekomenderat rören, men vill fortfarande veta om skillnaden på dessa, vilka som lyser starkast, hur man monterar m.m.

ljudet lär väl fixa sig, tack smile

Sök