4586
Sök

Trimma Saab 9-3 Aero -01

5 Inlägg
30 juni 2010
Trådstartare
Har en 9-3a som i dagsläget e trimmad med bsr steg 3 genom (ppc) men tycker skillanden är väldigt liten .

Undrar var man kan hitta bäst (mjukvara)

Någon som har efarenhet av något annat till ex. nordic maptun trollspeed lr speedparts ? skillnad osv =?

// Daniel

3 Inlägg
30 juni 2010
Jag skulle säga Nordic eller Trollspeed, dom vet vad dom gör !

5 Inlägg
30 juni 2010
Trådstartare
Såg du hade trollspeed . va de utbytes box ?

STREETRACER
892 Inlägg
30 juni 2010
jag har grym mjukvara wink  steg 3+  o då åker man ifrån alla steg 3 saabar wink 

Skicka PM om du vill veta mer smile

vill du ha firma så är det maptun som gäller big_smile bäst på T7=D

Bmc Crew

Hemmainstruktör
641 Inlägg
30 juni 2010
Har själv bara större erfarenhet av Nordics programvara och mycket nöjd med det jag hade i min bil och endast hört bra saker av kunder och medarbetare som haft med deras produkter att göra. Skickade upp ett styrdon och fick det tillbaks skickat med ny programvara i och betalde endast för mjukvaran och frakten, hur smidigt som helst.
Har du bara programvaran i din bil eller är luftvägarna öppnade för att matcha programvaran? (Sportluftfilter, downpipe, sportkat och sportavgassystem)

"Lita aldrig på en smal kock eller ren mekaniker!"
Clubberns projekttråd

5 Inlägg
30 juni 2010
Trådstartare
Min bil har viggen koppling .  bsr sportsystem . öppetfilter ...

OEM <3
6 957 Inlägg
1 juli 2010
Trollspeed har ju fått bra fart på många bilar, dom kan det där med mappning också..

OEM <3

7 277 Inlägg
1 juli 2010
Tänk även på att kolvarna brukar inte gilla långvariga effekter över 300hk.

jorgen72
1 juli 2010
Daniel_Turbo skrev:
Har en 9-3a som i dagsläget e trimmad med bsr steg 3 genom (ppc) men tycker skillanden är väldigt liten .

Någon som har efarenhet av något annat till ex. nordic maptun trollspeed lr speedparts ? skillnad osv =?

// Daniel

Jag tycker map tun är klart bäst när det gäller saab

317 Inlägg
2 juli 2010
jorgen72 skrev:
Daniel_Turbo skrev:

// Daniel

Jag tycker map tun är klart bäst när det gäller saab

Håller med, smile

Låg och slö....

Sök