Jo jag vet men tänkte värt att prova det var inte så många slantar men efter som han hade sålt chip till många och dom hade skrivit bra saker om de. Men ska försöka få kontakt med han så han får skicka nya. Ville ha ett vikingchip men dom går inte att få tag i
Jo jag vet men tänkte värt att prova det var inte så många slantar men efter som han hade sålt chip till många och dom hade skrivit bra saker om de. Men ska försöka få kontakt med han så han får skicka nya. Ville ha ett vikingchip men dom går inte att få tag i
Vadå går inte att få tag i? Inga problem alls väl??
Vadå går inte att få tag i? Inga problem alls väl??
Han kan vara lite svår att få tag på ibland. Men testa att maila eller ringa. Står ett mobilnr på hemsidan och kollar du på eniro.se så hittar du även hans hemnr.
Han kan vara lite svår att få tag på ibland. Men testa att maila eller ringa. Står ett mobilnr på hemsidan och kollar du på eniro.se så hittar du även hans hemnr.
Okej men vet nån vad priset ligger på ungefär för hans chip?
1000kr för Ecotrim, max 1,0 bar. 1500kr för ecomax, klarar högre laddtryck.
Har du inga planer på att byta turbo så funkar ett ecotrim bra, original turbon blåser mest varmluft över 1.0bar..
K1rr3 skrev:
Louksor skrev:
Okej men vet nån vad priset ligger på ungefär för hans chip?