2305
Sök

Biltidning?

572 Inlägg
22 augusti 2010
Trådstartare
Hallå.. Jag försöker hitta en biltidning. den heter Stylingbörsen har jag för mig.. Men jag hittar fan inte den någon stans.. På deras hemsida kunde man lägga upp sin bil precis som här på garaget. Pluss att man kunde komma in i deras tidning. Snälla hjälp mig..

Mvh Daniel

DZ Design På Facebook

Audi frälst
102 Inlägg
22 augusti 2010
gatbilar.se finns de ju en tidning som heter, kan de va den du menar ? för på deras sida kan man lägga ut sin bil som sedan kan komma me i tidningen

Four rings to rule ´em all
vorsprung durch technik

572 Inlägg
22 augusti 2010
Trådstartare
ljungbacker skrev:
gatbilar.se finns de ju en tidning som heter, kan de va den du menar ? för på deras sida kan man lägga ut sin bil som sedan kan komma me i tidningen

Har dom bytat namn på tidningen då??

DZ Design På Facebook

Audi frälst
102 Inlägg
22 augusti 2010
Dannz0 skrev:
ljungbacker skrev:

De vet jag inte men de va den tidningen jag kom att tänka på när jag läste din beskrivning tongue

Four rings to rule ´em all
vorsprung durch technik

572 Inlägg
22 augusti 2010
Trådstartare
ljungbacker skrev:
Dannz0 skrev:
ljungbacker skrev:

De vet jag inte men de va den tidningen jag kom att tänka på när jag läste din beskrivning tongue

Aha... Men det kan stämma.. Hittade på deras forum om man ville ha sin bil i tidningen så skulle man skriva där smile Så dom har säkert bytat namn.. smile

DZ Design På Facebook

1 863 Inlägg
22 augusti 2010
Stylingbörsen har lagt ner för nog ett par år sen.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

8 886 Inlägg
22 augusti 2010
§3 Rubriksanvisningar
Låser och ber dig åtekomma med en informativt och beskrivande rubrik.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök