3087
Sök

Eftersnack: Eskilstuna Shootout 29/8

58 Inlägg
29 augusti 2010
Trådstartare
Får tacka för en rolig Race kväll och ett Stort Grattis till Glen och Landracing.se för det här året..
Hoppas på Race även nästa år!!

Även grattis till vinnarna!!

Lever på Adrenalin och lukten av brända däck! :P
www.driveforfun.org
www.volvosweden.se

Trimmare
129 Inlägg
29 augusti 2010
Wurpan skrev:
Får tacka för en rolig Race kväll och ett Stort Grattis till Glen och Landracing.se för det här året..

regna de inte där ikväll? tongue

58 Inlägg
29 augusti 2010
Trådstartare
gle skrev:
Wurpan skrev:

nix det gjorde det inte, började komma lite droppar då nästan allt va klart tongue

www.driveforfun.org
www.volvosweden.se

Trimmare
129 Inlägg
29 augusti 2010
Wurpan skrev:
gle skrev:
Wurpan skrev:

nix det gjorde det inte, började komma lite droppar då nästan allt va klart tongue

aha okok tongue

388 Inlägg
29 augusti 2010
Riktigt rolig kväll måste jag säga och som wurpan säger hoppas på race även nästa år då är man helt klart där igen! wink

Fotograf
77 Inlägg
30 augusti 2010
tack alla förare och publik för att ni fått dessa testrace att funka, vi satsar naturligtvis på en fortsättning nästa år.
Tack Eskilstuna för nu smile

Och tack willow för att du höll på att ta död på mig smile

Tror vi hade ganska tur med vädret, 300m på andra sidan motorvägen så spöregnade det tydligen smile
Senast redigerat av Photo4fun (30 augusti 2010)

18 Inlägg
30 augusti 2010
Ja jäklar vilken kväll.. Fan va skönt folk det bor i E-tuna med omnejd, trevig publik o trevliga förare.
Många balla kärror igår,, kul att den första bromsskärmen släpptes oxå :-)
Synd på rödlyktan annars hade det vart ett svårslaget landracingrekord, första femman liksom.

Ni har bra fart på era moppar oxå.. en hel del bilar som fick pisk :-)

Och du Willow.... du o jag en mörk gränd någonstans PAYBACKTIME,,
Har inte vågat kolla kallingarna än .. HELVETE vilka smällar.. både hördes o KÄNDES

Proud member of Team Insane Racing

45 Inlägg
30 augusti 2010
Bara tacka Glen med team.  och ett STORT grattis till marcus, för vinnsten i open stegen. och patrik i gatdäck. skönt att vinnsterna hamna i Eskilstuna smile nu hoppas vi att ni lyckas övertyga poliser och andra myndigheter att ni får köra nästa år. och då mer än 3 gånger big_smile

645 Inlägg
30 augusti 2010
G-son skrev:
Och du Willow.... du o jag en mörk gränd någonstans PAYBACKTIME,,
Har inte vågat kolla kallingarna än .. HELVETE vilka smällar.. både hördes o KÄNDES

Jag hämtar kameran!!!

58 Inlägg
1 september 2010
Trådstartare
Här har ni en liten film från Quantic big_smile
http://www.youtube.com/watch?v=yRIIMneivhE

www.driveforfun.org
www.volvosweden.se

68 Inlägg
1 september 2010
Tack alla förare från Eskilstuna och även dom från Norrtälje som vågade sig ner, hoppas att några från Etuna vågar åka till Norrtälje för ett möte.
Det var en hel del samtal och massa åsikter som for runt en hel del innan vi körde igång, att det måste vara bes bilar, breakout, och att vägen var för dålig att köra på ja massa surr. Några skulle inte köra lagligt det var skit tråkigt, och ha Polisen på plats det skulle inte heller funka.
Hoppas alla frågor har klarnat efter 3 körningar och det var lite kul ändå.....

Sök