Tja, bilen går inte igång och när den väll gör det så dör den när man gasar? luftmassemätare och svänghjulsgivare kolen på generatorn och lite mer saker är bytt, kan lambdasonden påverka detta?
aa för guds skull hoppas du har bensin i tanken . . annars är de soppa pump som inte orkar
men ditt jävla jon jag frågade om det eftersom den går igång om sonden är paj??klart som fan jag har soppa det är ju det första man kollar om den inte går
hvis sonden er defekt, så vil bilen antakelig starte. men går i "nødprogram" å bruker mye suppe. og kan begynne å fuske/gå urent.
Exakt. Lambdan och en hel del andra saker kan saknas innan det är helt dött.
Gör ett startförsök, sedan skruvar du ur ett tändstift och kollar om det är blött/ luktar bensin. Gör det det så har du bensin i alla fall. Ta då och kolla om du har gnista.
Eftersom motorn inte startar så är det ju svårt att göra tjuvluftstest, men du kan ju kika lite om du kan se någon slang som lossnat eller så.
aa för guds skull hoppas du har bensin i tanken . . annars är de soppa pump som inte orkar
men ditt jävla jon jag frågade om det eftersom den går igång om sonden är paj??klart som fan jag har soppa det är ju det första man kollar om den inte går
Det är fler än vad man tror som missar detta.......!
Om du vill ha fler felsökningstips så kanske du kan bli lite trevligare.
Det låter som ett Soppa problem, hade samma på min när jag startade den, förra ägaren sa att det var cirka 15liter kvar i tanken, och hade ingen tankmätare som fungerade vid tillfället så jag blev helt ställd tills jag ryckte bränsleslangen o såg att det inte kom någon soppa,
Det är fler än vad man tror som missar detta.......!
Om du vill ha fler felsökningstips så kanske du kan bli lite trevligare.
kanske kan bli trevligare om folk läser frågan och svarar på frågan inte kommenterar om nåt annat