är det någon som vet om pioneers ts-w303r 12" basar kan jämföras med MDS fanatic fr12w basar?
hade tankarna på att köpa MDS dubbel 12a i färdigbyggd låda. men dom har inga på lager. så killen jag pratade med sa att han kunde ge mig rabatt på pioneers dubbellåda så jag skulle få den för samma pris som mds lådan.. den ska alltså vara dyrare men jag har inga som helst erfarenheter av just pioneer. lådan ska sitta i en 745a.
Har själv dom pioneer 12era i ventilerad låda i bilen nu, spelar på rätt så skapligt och ändå så får dom för lite effekt, skulle tro att dom & mds basarna spelar rätt lika, beror mycket på vad du har för steg med & vad du är ute efter ljudmässigt
tack för svar, jag har ett MDS torque t5 steg. jag är ute efter mycket och fin bas.
t5 steget passar ju mycke bra till mds basarna, personligen tycker jag mer om Pioneer men mds basarna med t5 steget så får du ut en hel del så bas så kör på det du, du lär nog inte bli missnöjd
Se till att du bygger rätt låda, bra kablar & punkter & bra med ström också
okej men det är så att jag tänkte börja med färdigbyggd låda. och den finns inte till mds basarna för tillfället. men då skulle jag få pioneers med låda för samma pris. så dom verkar vara dyrare än MDS? därför undrar jag om det kan vara värt att ta pioneers basar?
okej men det är så att jag tänkte börja med färdigbyggd låda. och den finns inte till mds basarna för tillfället. men då skulle jag få pioneers med låda för samma pris. så dom verkar vara dyrare än MDS? därför undrar jag om det kan vara värt att ta pioneers basar?
då tycker jag du ska köra med pioneer basarna, som sagt; jag kör dom i färdigbyggd ventilerad låda med för lite effekt & det spelar på dugligt, så du lär nog inte bli missnöjd där heller
kolla om pioneer basarna ligger på 2x4 ohm styck med så du får ut det mesta av steget
tack så mycket:) då skyller jag på dig om jag blir missnöjd haha ne men jag tycker om dom är dyrare (och bättre) enligt försäljaren så ska jag ju inte behöva klaga:) ska ändå bara sitta i 18års bilen
tack så mycket:) då skyller jag på dig om jag blir missnöjd haha ne men jag tycker om dom är dyrare (och bättre) enligt försäljaren så ska jag ju inte behöva klaga:) ska ändå bara sitta i 18års bilen
ja gör det du, hah
kom ihåg att dyrare är inte ALLTID bättre heller, men försäljare vet oftast vad dom gör & sj tycker jag att Pioneer gör bra saker