2730
Sök

Bygga ljud dodge magnum

Finraggare
2 381 Inlägg
9 augusti 2010
Trådstartare
Har orginalljudet minus bakhögtalarna i min bil och vill ha lite mer popp - alltså inget överdrivet eller allt för platskrävande i bakluckan. Om vi börjar framifrån

1) HU
Den som sitter där nu är inget att hänga i granen men problemet är att den tar 2U men har mussepiggöron på sidorna så en vanlig 2 DIN skulle se idiotiskt ut om man inte tog bort betzeln och spacklar om den - frågan är hu kul det blir?

Någon säger att det finns ett dolt slutsteg under instrumentpanelen? Stämmer det?

2) Frontsystem - vad skall jag stoppa i dörrarna istället för de 6x9 som sitter där idag? Ett nytt steg? Använda gamla och hur triggar jag igång det isåfall?

3) Baksystem - vad för 6x9?

Kommer lyssna mest på house/rnb/disco i bilen typ. Vill inte lägga allt för blodigt, men ändå tillräkligt för att det skall bli bra

I love being a nobody - because nobody is perfect.

4 693 Inlägg
9 augusti 2010
1. Kan du höra med någon firma som säljer Dodge om det finns någon typ av ram att sätta dit så du kan ha en vanlligt HU eller en 2DIN.

2. Sitter det 6x9" orginal i dörranra?

3. Antar att det sitter 6x9" där också?

Allt för blodigt är tyvärr lite för luddig beskrivning av din budget, alla har vääääldigt olika uppfattning om vad som är mycket/lite pengar.

Booyakasha!

42 Inlägg
11 augusti 2010
har precis fått i en sån i min . http://www.alpine-electronics.se/produk … w502r.html passade kanon med ram om det hjälper dig nått

Finraggare
2 381 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
Vart köpte du ramen?

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Sök