4342
Sök

Vad är en mutant bas på 1000W värd?

69 Inlägg
13 september 2007
Trådstartare
Ja som sagt smile Jag köpte en ca:1år gammal mutant bas på 1000W för 350kr med kablar.
Gjorde jag en bra affär? Men min fråga var hur mkt kan ja få för den om ja säljer den?
Speltimmar ca:25

Tacksam för svar smile

SPEEDPARTS That's Why I'm FASTER Than You! ;)

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
13 september 2007
Kan ju upplysa dig om att minst 2 av dina 3 trådar kommer att bli låsta.

På begagnad elektronik i normalt skick brukar man säga halva nypriset, skiljer inte mkt på en som e lite sämre/lite bättre...

MVH Hampus

69 Inlägg
13 september 2007
Trådstartare
bumpe skrev:
Kan ju upplysa dig om att minst 2 av dina 3 trådar kommer att bli låsta.

På begagnad elektronik i normalt skick brukar man säga halva nypriset, skiljer inte mkt på en som e lite sämre/lite bättre...

MVH Hampus

Okej smile Men vaför kommer 2 utav mina trådar stängas? 1 vet jag... vart lite stressad då förlåt för det hmm Men vilken är den andra?

SPEEDPARTS That's Why I'm FASTER Than You! ;)

Kalmar
1 Inlägg
11 november 2007
Ingen som vill köpa en sån bas jacke wink Skulle nog säga att dom är spelade mer, jag har dom i typ ett halvår och jag lyssnade på musik väldigt ofta ! Behåll istället wink

342 Inlägg
11 november 2007
ingen som vill köpa sådan skit.. Mutant är billigt skit man skaa köpa sånt som är lite dyrare å mer kändi denna värld

16 197 Inlägg
11 november 2007
mutant skit??   har du nån gång hört/sett deras opel corsa??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

342 Inlägg
11 november 2007
jag har haft mutant basar men har inte tyck om dom så mycket. Men smaken är juh olika

16 197 Inlägg
11 november 2007
har de varit rätt byggt,bra effekt etc??

342 Inlägg
11 november 2007
Japp det var det. fick med en ritning till dom basarna.
så en möbelföretag gjorde lådan. skärde ut exakta mått å allt

var juh att jag spelade sönder dom efter 3 veckor därför jag inte var nöjd med dom hehe

16 197 Inlägg
11 november 2007
Lpc skrev:
Japp det var det. fick med en ritning till dom basarna.
så en möbelföretag gjorde lådan. skärde ut exakta mått å allt

var juh att jag spelade sönder dom efter 3 veckor därför jag inte var nöjd med dom hehe

hänger nog inte på basarna.. ALLA basar går å spela sönder om man "distar" dm för mycke..

men men smaken e ju som baken.. många snackar ju "skit" om GAS me.. för många som tror att bara för att de e ett dyrt/känt märke så låter de bra automatiskt..

342 Inlägg
11 november 2007
säger det också smaken är som baken tongue

6 Inlägg
12 oktober 2010
Ja imorn ska jag köpa en mutant bas med låda för 300 kr. Och alla mutant basar jag har hört så är de ett jävla bra tryck i dem, i allafall i 12orna smile

3 466 Inlägg
12 oktober 2010
Kollar man priserna på blocket så ligger begagnad bilstereo oftast på nån hundring under nypris eller ibland tom över nypris. Och jag vet inte hur många basra som bara har varit spelade i 10-20 timmar (vilket jag har väldigt svårt att tro).

Man vet aldrig vad begagnade grejjer varit med om och folk ljuger gärna om hur mycket använda dom är, hur hårt dom är spelade och om dom har gått varma många ggr..

Behöver jag ens nämna att jag inte köper begagnat så länge jag inte känner säljaren?

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"

Sök