Okej då är de så att jag har problem med mitt batteri och har vart så ett väldigt bra tag.
Har googlat runt lite och läst flera trådar men får inte fram något om mitt problem så gör ett försök att skriva här.
Allt började när jag och min kusin skulle fixa till bromsarna på bakdäcken till handbromsen. Vi var tvungna att svetsa lite så jag stängde av batteriet genom strömbrytaren som sitter vid det, (batteriet sitter bak på bilen).
Iaf vi gjorde det på fredagen och skulle köra lite folk i en buss jag lånat och hade bråttom så satta aldrig på strömmen igen förens på söndag vid lunch.
Bilen var då död och fick ladda upp den. De var då allt började åkte till skolan varje dag och hem utan problem, men när jag skulle köra nästa vecka på måndagen så var batteriet dött (kör inte så mkt under helgerna).
Satte bilen på laddning och gick 1 vecka till och samma grej hände igen på måndagen.
Efter 2-3 veckor så höll batterit mindre och mindre och har blivit att det är dött nu efter 1 dag.
Laddar det på kvällen så jag kan köra på morgonen fast när jag ska hem är de dött så får ta hjälp med startkablar för att få igång den för att sedan sätta det på laddning igen.
Vet att det inte är bra att ladda batteriet för mkt. Har även kopplat ur min baslåda för att se om de var något som drog från den men batteriet dör iaf.
Så till min fråga nu efter wall of text.
Vet någon vad som kan vara fel? Måste jag byta batteri eller är de någon som kan har kortslutits när man svetsat?
Batteriet har 65 Ah, 12 volt och 600 A om det är till ngn hjälp, vet att det är för lite Ah

Iaf är något oklart är de bara att skriva.