4625
Sök

Jag har höjt min bil och det blev skitfult

12 Inlägg
16 oktober 2010
Trådstartare
ja som jag skrev i rubriken

suck det blev bara mera jobb i onödan så det blir och ändra så bakaxeln går under bladfjädrarna igen

när jag sänkt tillbaka så ska jag kapa ett varv på fjädern fram eller har någon någon annan ide

titta och se själva i mitt bildarkiv bilen är en dodge polara -67 och skriv vad ni tycker

4 196 Inlägg
16 oktober 2010
Höj den fram också istället:) antar att du inte prioriterar väghållning särskilt mkt. Lite coolt och eget med att köra höjd bil istället för sänkt som alla andra:)

12 Inlägg
16 oktober 2010
Trådstartare
zemet skrev:
Höj den fram också istället:) antar att du inte prioriterar väghållning särskilt mkt. Lite coolt och eget med att köra höjd bil istället för sänkt som alla andra:)

ja då blir jag ensam i bilen för tanten och barna vill inte åka med

5 111 Inlägg
16 oktober 2010
Bloggvarning?

Men sänk tillbaka, det är en för stor bil för att ha det där stuket, hade det varit en muskelbil hade saken varit en annan, och fälgarna passar inte alls till det. Varför vara udda om det inte är snyggt?

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
16 oktober 2010
antar att du ville få hög bak & låg fram. men bara vissa bilar som passar i det =/

C H E V R O L E T <3

283 Inlägg
17 oktober 2010
Sänk tillbaka den igen, så inge vidare ut det där

12 Inlägg
17 oktober 2010
Trådstartare
r2d2artur skrev:

jag har nu ändrat tillbaka till orginal gick snappt att ändra tillbaka ca:30min-1 timma

nu blir det att testa att sänka fram enkelt ser det ut att vara en styck ställskruv på vardera sida då det inte sitter några fjädrar fram

blir det inte bra så är även detta lätt att återställa

283 Inlägg
19 oktober 2010
mickes skrev:
r2d2artur skrev:

jag har nu ändrat tillbaka till orginal gick snappt att ändra tillbaka ca:30min-1 timma

nu blir det att testa att sänka fram enkelt ser det ut att vara en styck ställskruv på vardera sida då det inte sitter några fjädrar fram

blir det inte bra så är även detta lätt att återställa

Kommer bli mycket snyggare när vagnen är lägre, sänk inte för mycket bara.
Tycker den så bra ut från början

404 Inlägg
19 oktober 2010
Såg klockren ut från början, lämna den så.

Sök