3063
Sök

Audi A4 1.8T (2001) Höger blinkers problem(lyser konstant)

Snickaren
148 Inlägg
24 oktober 2010
Trådstartare
Hej har en a4 med problem,  höger blinkers lyser konstant ute vid motorhuvet och i kabinen blinkar det i dubbelt så snabbt!  nu vet jag inet vad problemet är !!!
jag har tat ut relän men samma sak!

Betäckning på rälät uppefrån!                           serienr på relät!
167                                                               191  906  383C
53                                                                 141  951  253B
370                                                                8D0  951  253

Säkringarna till vänster i kabinen är bra men får inte reda på vad som skall göras!!!

Någon som haft detta störiga problem? 

mvh

N00B :D Dont fuck with me just help me :P

Living the good Life!
585 Inlägg
24 oktober 2010
Ditt el styrdon är defekt, det sitter över rattaxeln som en hästsko, tror den kostar ca 3000 eller nåt, sen bytas och kodas kostar en krona eller 2...

When the flag drops, the Bullshit stops.

Living the good Life!
585 Inlägg
24 oktober 2010
Nej går inte och laga om inte du är raketforskare, nu sparar du dig en massa pengar och det bara montera av övre och undre rattkåpa och sen är det bara plocka ner allt tills du har den i handen, inte så svårt, men kodningen måste du lämna in för...om inte du jobbar inom koncernen tongue wink

Ps. hade en likadan audi men regnummer SHM188
Senast redigerat av AudiZack (24 oktober 2010)

Living the good Life!
585 Inlägg
24 oktober 2010
audi18tq skrev:
AudiZack skrev:
Nej går inte och laga om inte du är raketforskare, nu sparar du dig en massa pengar och det bara montera av övre och undre rattkåpa och sen är det bara plocka ner allt tills du har den i handen, inte så svårt, men kodningen måste du lämna in för...om inte du jobbar inom koncernen tongue wink

Ps. hade en likadan audi men regnummer SHM188

FITT AUDI BARA UTGIFTER; ONÖDIGA SÅDANNA!!!

Varför så negativ, du får ju räkna med att bilar endast är en stor utgift, har du inte råd med bil så sälj och cykla, skit händer och det bara att pynta upp.

Eller så kan du försöka byta märke så ska du få se att alla andra bilmärken också går sönder, varför tror du det finns en bilverkstad till varje bilmärke dessa dagar, jo för att de behöver servas eller lagas. Det kunde ha varit mycket värre ifall något annat gick sönder, säg att motorn koksar igen vilket är ganska vanligt, då kan jag tänka mig att du kommer gråta  hmm

Living the good Life!
585 Inlägg
25 oktober 2010
Som sagt, felet ligger uppe vid rattstyrdonet som är en typ utav elcentral som liknar en hästsko över rattaxeln, och den tror jag inte har fått sig en smäll...

Sök