3352
Sök

2 DIN Stereo HJÄLP!

48 Inlägg
1 november 2010
Trådstartare
Hejsan!

Har nu bestämmt mig för att skaffa en dubbel din stereo men har lite svårt att bestämma mig eller hitta någon bra..

Så jag undrar om det finns någon som vet en bra dubbel din stereo i rimlig prisklass och 12.000kr är inte rimligt... Allt mellan 0-6.000kr är ok, om den inte är någon jag verkligen vill ha..

Ett måste på den är:
Windows
RCA för Sub, fram, bak

Och om det är någon som har en och vill byta eller sälja så PM:a gärna.

Så ös på med förslag!!!!!!

Mvh Fredrik

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
1 november 2010
Du är alltså ute efter en bildator? Eftersom du skriver att du vill ha med Windows. Touchskärm också då antar jag?

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

6 851 Inlägg
1 november 2010
Som ChriZtoffer skriver så är det nog en dator du söker. Mej veterligen finns det inte någon vettig dubbel DIN med windows..Det som brukar finnas i dessa är CD/DVD och navigation.

48 Inlägg
2 november 2010
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Du är alltså ute efter en bildator? Eftersom du skriver att du vill ha med Windows. Touchskärm också då antar jag?

Är inte fullt så inne i vad det specifika namnet är, men jag antar att det är en bildator.
Har kollat på denna:
http://www.blocket.se/stockholm/DVD_7__ … 11&w=1

Men jag vet inte vad som är bra och eller vad man ska kolla efter?.

Mvh
Senast redigerat av Fredri-k (2 november 2010)

48 Inlägg
2 november 2010
Trådstartare
TT-Avant skrev:
Som ChriZtoffer skriver så är det nog en dator du söker. Mej veterligen finns det inte någon vettig dubbel DIN med windows..Det som brukar finnas i dessa är CD/DVD och navigation.

Okej! Ska man istället hitta någon dubbel DIN som man kan koppla ihop med en bärbar dator, t.ex. en notebook? om det nu går.

Mvh

Sök